Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Update: 2 oktober 10:45 uur Ziggo Let op: Vanaf 3 oktober wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen. Je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je 'Automatisch updaten' uit staan? Check dan de komende dagen de app store of de update voor jou al beschikbaar is.
Wat is er nieuw in de update 2.47
Engelse taal notificaties beschikbaar - Sinds versie 2.45 was de Engelse taal toegevoegd, de notificaties zijn nu ook in het Engels.
Ster bij hoofdprofiel in 'Je huishouden' widget - Het hoofdprofiel heeft nu een ster voor duidelijkheid.
Home tab blijft beschikbaar tijdens modem herstart - Je kunt de Home tab blijven gebruiken tijdens een herstart van het modem, zonder foutmelding.
Verbeterd installatieproces voor SmartWifi pods - Het stappenplan voor de installatie van de SmartWifi pods is verbeterd.
Eenvoudiger modem installatieproces - Bij modemwissel of eerste installatie is het modem installatieplan vereenvoudigd voor makkelijkere doorloop.
Veelgestelde vragen
Wanneer ontvang ik deze update? De update update gefaseerd uitgebracht. Hier hoef je verder niets voor te doen. Je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je de optie 'Automatisch updaten' uit staan? Check dan de app store om te checken of de update voor jou al beschikbaar is.
Kun je de Ziggo SmartWifi pods toevoegen en beheren
Een afgeschermd gasten-wifi-netwerk maken
Internet en televisie installeren met slimme installatiegidsen
De veilige Ziggo Wifispots buiten de deur gebruiken
Zelf makkelijk de netwerknaam van je wifi aanpassen
Je netwerk personaliseren door profielen aan te maken voor je huishouden
Kun je de verbinding van apparaten eenvoudig pauzeren en hervatten
Je logt in met je Mijn Ziggo account. Heb je vragen over het verbeteren van je wifi? Neem dan contact op met één van onze wifi-experts via de Mijn Ziggo app. Gebruik de handige chat messenger functie.
Deze app voelt zich het meest thuis op je smartphone.
Let op: gebruik je thuis de TP Link wifibooster? Dan kun je de meeste onderdelen van deze app niet gebruiken. Heb jij je modem in de bridge-modus staan? Dan kun je géén gebruik maken van de SmartWifi app.
Waar vind ik informatie over vorige versies?
Bekijk de reacties onder dit artikel voor meer informatie over vorige versies.