Flapp

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ipad - Ziggo GO app valt vaak uit

Mijn ipad valt iedere keer uit en dan moet ik de app verweideren en daarna alles weer opnieuw instellen en dan gaat het weer 1 of 2 avonden goed en dan valt de app er weer uit graag een oplossing

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Welke app bedoel je?

Flapp
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het betreft de ziggo go app

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Valt je iPad helemaal uit of valt de Ziggo Go app uit of moet je telkens opnieuw inloggen in de Ziggo Go app?

Jvanbrink

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De app valt uit. Geeft aan, dat video niet geladen kan worden. Vervolgens moet ziggogo app verwijderd worden en opnieuw op iPad gezet worden. en ingelogd.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ai, dat is een lastige, ik weet te weinig van de iPad om daar iets in te adviseren.

Maar mogelijk weet @EnergieBoy meer over dit fenomeen, om je op weg te helpen.

Hij komt langs als / zodra hij online is.

EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes

Oei, dat is natuurlijk heel vervelend. Heb je inmiddels iOS 15 geïnstalleerd?
Ik kan het zelf niet testen met iOS 15, dus dat is even een probleem. Het kan zijn dat de app nog niet helemaal actief is gemaakt voor de nieuwe iOS versie van Ziggo. Het beste met verwijderen is dat je de app delete, dan forceer het uitzetten van je iPad en daarna opstarten, opnieuw installeren en dan weer aanmelden bij Ziggo. 

Het kan ook zijn dat je nog niet zo lang klant bent en dat je gegevens op de achtergrond nog niet volledig zijn verwerkt. Dus de vraag, ben je al langer klant of niet? Ziggo medewerkers kunnen dit ook voor je bekijken in hun systeem en je daar dan verder mee helpen. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @Flapp! Welkom op de Ziggo Community! Zwaar irritant dat je Ziggo Go app de hele tijd uitvalt zeg 😞 Dat is niet fijn! Heb je de stappen van @EnergieBoy al geprobeerd? 

Uitgelicht topic