Hoi. Ik heb nu 3 x een uur gechat met Ziggo maar ik kom niet verder. We konden niet meer inloggen op onze 2 laptops en 2 mob.
Uiteindelijk na suggesties alles opnieuw geïnstalleerd en nieuw wachtwoord aangemaakt!
Inloggen op de laptops gelukt! En inloggen op de mobiel van mijn man ook!!
Maar bij mij lukt het nog steeds niet. Inloggen op ziggogo.tv lukt wel. Ze konden me niet verder helpen en moest ik deze vraag dus op de community stellen!
Opgelost! Ga naar oplossing.
@blommetje56 Dankjewel voor de gegevens! Fijn dat het na het wijzigen van het wachtwoord van het Mijn Ziggo account nu lukt om in te loggen in de Ziggo Go app. Op het moment dat je op 1 of meer apparaten nog ingelogd bent met het oude wachtwoord raad ik aan even uit te loggen en opnieuw in te loggen op het apparaat.
Op een Android toestel kun je dit vinden onder:
Instellingen (Tandwiel) > Apps > dan de Ziggo Go app zoeken > Opslag > Cache legen & Gegevens wissen
Jullie ook een fijne Valentijnsdag gewenst! 😉
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als eerste zou Capslock functie of Hoofdletters misschien minder kunnen want klinkt als schreeuwen.
Maar als je een Ziggo abonnement hebt staat deze op 1 naam, door de gegevens van je man te gebruiken met inloggen op Ziggo Go kan je gewoon gebruik maken van de dienst. Je kan met 1 abonnement met Ziggo meerdere inlog doen met zelfde wachtwoord.
Elke keer als jij een password aanmaakt komt je Man weer met inlog probleem, dan moet hij weer ander wachtwoord aanmaken.
Tevens in de inlog van Mijn Ziggo identiek aan de Ziggo Go App inlog.
Zo kan je eigen profiel aanmaken in https://www.ziggogo.tv/nl.html bij het icoontje rechterbovenhoek
Allereerst die hoofdletters gebruik ik anders nooit. Maar ik heb het wel een beetje gehad. Het heeft me nu al bijna 1 dag gekost
Het account staat op mijn naam en geeft aan gedeeld account mijn man kan wel inloggen. Ik kan wel op Ziggo inloggen. En op mijn laptop kan ik ook gewoon inloggen
controleer uw gebruikersnaam en inlogcode en probeer het opnieuw
Interessant, is de app up-to-date, Telefoon niet gejailbreakt?
Invoer 100% gelijk geen hoofdletter of space ergens per ongeluk waar deze niet hoort?
Op Android zou u het volgende nog kunnen proberen onder App Settings & dan Ziggo Go, Clear Data & Clear Cache?
Hierna app opnieuw opstarten.
k heb het nu via ziggogo.tv gedaan en dat lukte wel nu maar zo op Google chroom geplaatst
t
Ik heb een soortgelijk probleem. Ik kan op geen van mijn devices (mobiel, laptop) inloggen op de Ziggo Go app, maar inloggen op de Mijn Ziggo account en Mijn Ziggo app lukt wel gewoon. Met precies dezelfde credentials geeft Ziggo Go de melding: "Controleer uw gebruikersnaam en inlogcode en probeer het opnieuw". Al gechat en gebeld met Ziggo en nu naar hier verwezen. Cookies en cache en alles is al eens gedelete. Meerdere malen wachtwoord gewijzigd.
Toevoeging: dit probleem is ontstaan na het afsluiten van een nieuw abonnement met een upgrade naar Ziggo Mediabox Next.
Nou dat dus. Ik kan overal inloggen > laptops en mobiel van mijn man maar niet bij mezelf terwijl ik de gene ben waarop alles staat
Hallo. Alles staat op mijn naam en als ik inlog op mijn laptop geeft hij aan ; gedeeld profiel
Hi @blommetje56 & @sasmeesfloris,
Momenteel vindt er onderhoudt van MijnZiggo Accounts plaats, mocht het hierna niet werken dan nog enkele vragen:
- Loggen jullie inmiddels in met een email of gebruikersnaam?
- Nemen jullie onder hetzelfde account diensten af bij Vodafone en is het account samengevoegd?
- Komt dit probleem langer dan 48 uur na het ingaan van de abonnementswijzigingen voor?
MVG
Je kan als je een profiel aanmaakt per profiel 3 devices inloggen.
zoals op de foto
Het gedeelde profiel kan je beste naar eigen account zetten. Je kan 6 profielen aanmaken. Hopelijk helpt dat.
@blommetje56 ik begrijp dat er klaar mee bent kost tijd en frustratie, we proberen graag te Helpen en @Jonathan-458 weet veel van accounts en de werkzaamheden af en desnoods kan ik een medewerker inschakelen, dat hoor ik wel van @Jonathan-458 😊
Hoi Geprobeerd helaas...
Hoi.
Bij mij staat gedeeld account.
Bij de ander van het gedeelde account lukt het wel .
Bij mij alleen niet op mobiel
ik log in met emailadres.
wij hebben vodafone en dat account is samengevoegd
Ja
Hoi
Gedaan ,maar helaas
Ik ga hier even hulp voor inroepen, zodat je kan geholpen worden, denk dat de
Samenvoeging Vodafone en Ziggo niet goed is verlopen.
Let wel al eerder vermeld: Je kan maar 3 devices op 1 account inloggen als er 3 mensen op 1 account zitten dan vervalt nummer 4, daarom kan je ook beste profielen aanmaken om dit te voorkomen. Per profiel kan je 3 devices/apparaten inloggen met het zelfde wachtwoord en password alleen bij gedeelde icoon op Proef Aanmaken klikken en je eigen kleur kiezen. kijkprofielen of via de Next
Ik zal een Ziggo Medewerker even inlichten die komt je dan helpen.
top
Hoi Jonathan, zie hieronder. Bedankt voor het meedenken.
- Loggen jullie inmiddels in met een email of gebruikersnaam?
Met een emailadres. Dezelfde waarmee ik inlog in Mijn Ziggo en waar het abonnement op gevestigd is.
- Nemen jullie onder hetzelfde account diensten af bij Vodafone en is het account samengevoegd?
Niet dat ik weet. De helpdeskmedewerker via de chat had het wel over een voormalig Vodafone account dat wellicht gekoppeld zou zijn, maar hij vond het niet verstandig om die proberen samen te voegen. Eerst de inlogproblemen oplossen. Moet ik die accounts via Mijn Ziggo alsnog proberen samen te voegen?
- Komt dit probleem langer dan 48 uur na het ingaan van de abonnementswijzigingen voor?
Ja zo'n 4 dagen (waarvan 2 werkdagen).
Ik heb de cache van de Ziggo Go app ook al meerdere malen verwijderd etc en de app opnieuw gedownload.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.