1
Vraag
2
Reacties
Akke103

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ZiggoGo app inlog lukt niet meer op iPhone XS en Samsung 9

Kan niet ineens meer inloggen met bestaand account en gegevens op iPhone xs en op Samsung

 

Meerdere keren wachtwoord gereset en app opnieuw geinstalleerd. Helaas het lukt niet. Iemand een tip? Bedankt alvast.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dat maakt het wel een erg vreemd verhaal @Akke103 ! Wanneer je wel kunt inloggen in Mijn Ziggo, maar niet in Ziggo GO moeten we echt verder op onderzoek uit. 
 

Zou je mij een privé bericht willen sturen met daarin de gebruikernaam die je gebruikt om in te loggen? Dan ga ik met je meekijken naar wat er aan de achterkant verkeerd gaat en los het samen verder met je op 🙂 

 

Ik zie je privé berichtje graag verschijnen!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Akke103, welkom op de Community! 

Flink vervelend dat het opeens niet meer werkt. Inloggen lukt nog wel wel in het mijn Ziggo account zelf? 
En krijg je ook een foutmelding te zien als je probeert in te loggen in de ZiggoGo app? 


 

Akke103
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan wel inloggen in mijn ziggo. Foutmelding in de ziggo go app is dat gebruikersnaam en/of inloggegevens niet juist zijn 

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Dat maakt het wel een erg vreemd verhaal @Akke103 ! Wanneer je wel kunt inloggen in Mijn Ziggo, maar niet in Ziggo GO moeten we echt verder op onderzoek uit. 
 

Zou je mij een privé bericht willen sturen met daarin de gebruikernaam die je gebruikt om in te loggen? Dan ga ik met je meekijken naar wat er aan de achterkant verkeerd gaat en los het samen verder met je op 🙂 

 

Ik zie je privé berichtje graag verschijnen!

Akke103
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hartelijk dank Marije Ziggo !!! Je hebt me geweldig uit de brand geholpen. Super service!

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super graag gedaan, @Akke103  😄 

 

Nogmaals heel veel kijkplezier en een hele fijne dag! #stayhealthy

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic