Inerent

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo go werkt niet: Geen abonnement-melding

Heb een abonnement ziggo go maar krijg melding dat ik geen abonnement heb. VPN op iPad staat uit. Wat gaat er mis?

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Krijg je een foutmelding? Welke?

Hoe lang heb je dat abonnement? Iets veranderd kort geleden?

Het kan tot 2 dagen duren voordat alle achterliggende systemen zijn bijgewerkt.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemorgen @Inerent en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat je een foutmelding te zien krijgt op het moment dat je via Ziggo Go (app/browser) online tv wilt kijken! Ik ben net als expert @Steefb benieuwd sinds wanneer je deze melding te zien krijgt en of er recent iets is aangepast m.b.t. je abonnement. Is het op dit moment nog steeds zo dat je de melding "Geen abonnement" te zien krijgt? En zo ja, op welke zenders?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Inerent Het is al een poos stil binnen dit topic. Heb je nog last van de betreffende foutmelding? Zo ja, zou je de vragen van expet @Steefb en mij willen beantwoorden? Dan kunnen we jou hiermee verder helpen. 

Uitgelicht topic