1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
ahmvandijk

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo app op LG tv

Ik heb voor de slaapkamer een nieuwe LG smart tv aangeschaft met de bedoeling om de ziggo go app te installeren. Helaas dit lukt niet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Goed nieuws! Je kunt nu de bètaversie van de Ziggo GO TV app op geschikte LG TV's uitproberen. Meer weten? Lees dan hier verder.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78726Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23512Likes

Er is op dit moment geen Ziggo GO app beschikbaar voor LG tv's. De televisies van LG maken gebruik van WebOS, een eigen besturingssysteem.

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Je hebt minimaal Android TV OS 5.0 of hoger nodig. De app werkt op losse mediaplayers en je kunt 'm ook installeren op je smart-tv met Android TV, zoals een aantal Sony en Philips tv's.

ahmvandijk
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat bevreemd mij wel omdat het een smart tv is. Overige apps, zoals netflix, videoland etc. zijn wel geïnstalleerd

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

@ahmvandijk  schreef:

Dat bevreemd mij wel omdat het een smart tv is. Overige apps, zoals netflix, videoland etc. zijn wel geïnstalleerd

Het is wel een smart TV echter Ziggo GO TV is er helaas nog niet voor het besturings systeem van LG en Samsung. 

Als u dit voor de aankoop had gevraagd had u meteen de merken Sony en Philips geadviseerd gekregen.

Eventueel de TV ruilen anders uitbreiden met deze https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur/details/39590

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Goed nieuws! Je kunt nu de bètaversie van de Ziggo GO TV app op geschikte LG TV's uitproberen. Meer weten? Lees dan hier verder.