Ik heb voor de slaapkamer een nieuwe LG smart tv aangeschaft met de bedoeling om de ziggo go app te installeren. Helaas dit lukt niet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goed nieuws! Je kunt nu de bètaversie van de Ziggo GO TV app op geschikte LG TV's uitproberen. Meer weten? Lees dan hier verder.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is op dit moment geen Ziggo GO app beschikbaar voor LG tv's. De televisies van LG maken gebruik van WebOS, een eigen besturingssysteem.
Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv
Je hebt minimaal Android TV OS 5.0 of hoger nodig. De app werkt op losse mediaplayers en je kunt 'm ook installeren op je smart-tv met Android TV, zoals een aantal Sony en Philips tv's.
Dat bevreemd mij wel omdat het een smart tv is. Overige apps, zoals netflix, videoland etc. zijn wel geïnstalleerd
@ahmvandijk schreef:Dat bevreemd mij wel omdat het een smart tv is. Overige apps, zoals netflix, videoland etc. zijn wel geïnstalleerd
Het is wel een smart TV echter Ziggo GO TV is er helaas nog niet voor het besturings systeem van LG en Samsung.
Als u dit voor de aankoop had gevraagd had u meteen de merken Sony en Philips geadviseerd gekregen.
Eventueel de TV ruilen anders uitbreiden met deze https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur/details/39590
Goed nieuws! Je kunt nu de bètaversie van de Ziggo GO TV app op geschikte LG TV's uitproberen. Meer weten? Lees dan hier verder.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.