p.derooij

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo Go stopt er steeds mee!

Hallo mede Ziggo gebruikers en Ziggo werknemers,

 

Het is al vaker vermeld maar ik doe het ook nog maar een keer! Hopende dat hoe meer mensen dit doen en a.s.a.p. er iets aan gedaan wordt.

Ik heb normaalgesproken nooit problemen met Ziggo. televisie, internet en telefonie.

Maar sinds enige tijd wel met ziggo-go op mijn laptop.

Als ik iets aan het kijken ben dan stopt deze na ong. 20 minuten en krijg ik de melding "NIET BESCHIKBAAR je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken".

Eerst gebruikte ik Chrome. Bij onderzoek naar een oorzaak las ik ergens iets dat het beter is om de EDGE browser daar voor te gebruiken maar ook daar gebeurd hetzelfde.

 

Door omstandigheden kijk ik best veel terug via mijn laptop dus is het vervelend als deze er telkens uit klapt.

Dan moet ik het programma helemaal afsluiten om vervolgens weer op te starten (traag) en kan ik weer even kijken.

@Ziggo, graag z.s.m. een oplossing! Er zijn blijkbaar vele mensen die hier last van hebben.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @p.derooij, afgelopen weekend is er een nieuwe update van www.ziggogo.tv. uitgebracht. Ik ben benieuwd of je hiermee verbeteringen ervaart!

Bekijk in context

8 Reacties 8
Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Ziggo Go werkt alleen optimaal in Microsoft Edge. 

Is je Windows up to date?

Is Edge up to date?

Staat er niet teveel history in Edge en/of cookies?

Zijn je drivers up to date?

Staat je Windows klok gelijk met de daadwerkelijke tijd?

 

Dit probleem speelt normaal namelijk niet in Microsoft Edge op Windows. 

p.derooij
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Is je Windows up to date?                                                         ja

Is Edge up to date?                                                                    ja

Staat er niet teveel history in Edge en/of cookies?               Ik heb Edge nog nooit verder gebruikt dus lijkt me niet!

Zijn je drivers up to date?                                                          Ja

Staat je Windows klok gelijk met de daadwerkelijke tijd?    Ja

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

p.derooij
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Daar kan ik vanavond naar kijken maar denk niet dat het daar in zit. Op mijn telefoon en ipad heb ik totaal geen probleem. Alleen laptop.

Ook vanwege de melding dat ik een abonnement nodig heb al hij stopt.

Ik zal het ook nog eens op een andere laptop proberen.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @p.derooij, afgelopen weekend is er een nieuwe update van www.ziggogo.tv. uitgebracht. Ik ben benieuwd of je hiermee verbeteringen ervaart!

p.derooij
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

We zullen het een gaan proberen vanavond!

p.derooij
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb alles van Ziggo-Go gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.

Internet snelheid gecontroleerd. Deze was goed en vlug genoeg. Toch weer na een tijdje knalt hij er uit en krijg ik weer de melding: NIET BESCHIKBAAR je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken.

 

Nu ben ik vorige week op vakantie geweest in Frankrijk. In het appartement had ik een rete snelle internet verbinding maar ook daar had ik nog steeds hetzelfde probleem.

Ook in die week had ik een online vergadering met meerdere personen via Skype maar daar had ik in die 2 uur geen enkel probleem.

 

Wat kan ik nu nog proberen?

Weer alles er af gooien (incl. cookies e.d.) of instellingen veranderen?

Wie kan me helpen?

 

m.v.g.

Peter

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @p.derooij !

Irritant dat het nog steeds niet helemaal goed gaat! Je geeft aan dat je alles gedeinstalleerd hebt en opnieuw hebt gedownload, bedoel je dan de app? Want voor de browser is er een update uitgevoerd en dat moet nu wel goed gaan. Ik ben benieuwd 🙂 

Uitgelicht topic