Hallo mede Ziggo gebruikers en Ziggo werknemers,
Het is al vaker vermeld maar ik doe het ook nog maar een keer! Hopende dat hoe meer mensen dit doen en a.s.a.p. er iets aan gedaan wordt.
Ik heb normaalgesproken nooit problemen met Ziggo. televisie, internet en telefonie.
Maar sinds enige tijd wel met ziggo-go op mijn laptop.
Als ik iets aan het kijken ben dan stopt deze na ong. 20 minuten en krijg ik de melding "NIET BESCHIKBAAR je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken".
Eerst gebruikte ik Chrome. Bij onderzoek naar een oorzaak las ik ergens iets dat het beter is om de EDGE browser daar voor te gebruiken maar ook daar gebeurd hetzelfde.
Door omstandigheden kijk ik best veel terug via mijn laptop dus is het vervelend als deze er telkens uit klapt.
Dan moet ik het programma helemaal afsluiten om vervolgens weer op te starten (traag) en kan ik weer even kijken.
@Ziggo, graag z.s.m. een oplossing! Er zijn blijkbaar vele mensen die hier last van hebben.