RonaldZ
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Go (iOS) bug

Er zit een irritante bug in the ios app als je TV&Replay wilt gebruiken.

kies TV&REPLAY

kies moment (gister)

kies de zender

hierna wordt de keuze (gister) weer gereset naar vandaag en moet je nogmaals gister kiezen.

OPLOSSING.

wissel de 2 keuze buttons om

1e  button:kies de zender

2e button: kies het moment(vandaag gister)

@Ziggo, graag deze functionaliteit aanpassen zodat alles weer logisch werkt

5 Reacties 5
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15547Posts
  • 652Oplossingen
  • 3596Likes

Beste @RonaldZ 

Goed dat je hiervan melding maakt en aangeeft dat je in IOS, werk zelf ook met IOS en MacOS en iPadOS en ik heb weinig last omdat ik het weinig gebruik de Ziggo Go App, maar wellicht kan Ziggo medewerker dit doorzetten naar de juiste afdeling en je Bug laten verhelpen. Ik zal deze ook even aanmelden bij ze.

Zet even je gegevens in je profiel zie mijn bericht onderstaand.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Dan kan een Moderator je met je gegevens en dit topic aan de slag..

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8901Posts
  • 733Oplossingen
  • 1998Likes

Goedemorgen @RonaldZ en een warm welkom op de Community,

Wat vervelend dat je tegen dit probleem aanloopt bij het gebruik van de Ziggo Go app voor je iPhone! Het is goed dat je hiermee even aan de bel trekt d.m.v. dit topic. Ik heb zelf even gekeken of ik het probleem kan reproduceren op ons test toestel (iPhone 11 met iOS 15.1) maar ik kan het niet reproduceren. Zou je kunnen aangeven welke iPhone jij hebt en wat de iOS en Ziggo Go app versie zijn? Deel anders ook een foto of korte opname waarop het probleem terug te zien is.

Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 15547Posts
  • 652Oplossingen
  • 3596Likes

@Paul  dan lopen jullie achter met de software want de gewone iPhone's met IOS 15 hebben nu 15.2 en de test Beta hebben 15.1 Public Beta 4 gehad of 5. door alle drukte niet bijgehouden, mijne staat ook 15.1 Beta. Maar hier werkt de Ziggo Go wel goed, en als deze niet goed werkt is uitloggen, toestel herstart en dan opnieuw inloggen en het werkt weer.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8901Posts
  • 733Oplossingen
  • 1998Likes

@RonaldZ Wil je de Ziggo Go app eens opnieuw installeren en je iPhone herstarten? Leeg vervolgens het cache geheugen en test dan of het probleem zich nog steeds voordoet. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8901Posts
  • 733Oplossingen
  • 1998Likes

@RonaldZ Is het nog gelukt om de Ziggo Go app opnieuw te installeren, het cache geheugen te wissen en de iPhone opnieuw te starten? We zijn erg benieuwd of het daarna werkt. 

Uitgelicht topic