1
Vraag
2
Reacties
Fritske1234

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Go app ziet locatievoorziening niet via 4G netwerk

Hallo, ik kan sinds vorige week geen tv meer kijken via de ziggo go app via mijn Vodafone 4G verbinding. De Ziggo Go app zegt dat ik mijn locatievoorzieningen moet inschakelen. Deze staat aan en ik ben niet in het buitenland. App opnieuw geïnstalleerd en datakaart er al meerdere keren uitgehaald.

Op een ander apparaat (iPhone) werkt het wel, op mijn iPad niet. Als ik op de lijst met apps kijk die toegang hebben tot de locatievoorziening staat de ziggo app er ook niet tussen.

Het betreft een iPad mini 5, deze heeft het kort gedaan via de datakaart 4G. Na een complete nieuwe installatie niet meer.

Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Fritske1234
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hij doet het. Ik heb de Ziggo go app afgesloten, locatievoorziening uitgezet en data simkaart uit de iPad gehaald en er weer in gestopt. Daarna de app opgestart, deze zegt dan dat de locatievoorziening aan moet staan maar gaf net de mogelijkheid om, via de ziggo go app naar de instellingen te gaan van de locatievoorziening te gaan om deze aan te zetten. Deze heb ik aangezet en nu staat de ziggo go app wel in de lijst en werkt op 4G.

Met andere woorden, als de locatievoorziening aan staat en je installeert de ziggo go app dan geeft de app dus niet de mogelijkheid om naar de locatievoorziening instelling te gaan en ziet de app de locatie dus niet.

Toch bedankt voor het meekijken en een fijne avond.

Bekijk in context

5 Reacties 5
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Fritske1234
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Dat is vreemd, als je de app delete en daarna erop zet dan zie je tussen je locatievoorziening geen Ziggo App? Dat is toch wel een beetje vreemd zeg! De iPad mini 5 is volgens mij een hele nieuwe mini toch? Werken geen van SIMkaarten meer? Ook als je een andere SIMkaart erin stopt?
Fritske1234
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zojuist de simkaart van mijn iPhone in de IPad gestopt en geprobeerd via Vodafone 4G een programma te kijken op de Ziggo App maar ook hier krijg ik de melding om de locatievoorziening aan te zetten. (De locatievoorziening staat aan) Daarna nogmaals de Ziggo App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg weer dezelfde melding.

Ipad mini 5 is inderdaad de nieuwe mini.

Hij heeft het vorige week kort gedaan, toen is er iets niet goed gegaan met toegang krijgen tot de iPad en heb ik alles opnieuw moeten installeren, vanaf dat moment doet de Ziggo go app icm de locatievoorziening (4G) het niet meer. Op Ziggo WiFi doet de app het uiteraard wel.
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Klinkt echt heel erg vreemd.
Heb zo’n vraag hier nog niet eerder gezien.

Eventueel zou je nog eens kunnen proberen wanneer je er een ander provider SIMkaart erin steekt, of die dan het probleem ook nog kent.

Want dan ligt het aan Vodafone en niet aan Ziggo. Lukt het daar nu ook niet mee dan zou je met zekerheid kunnen zeggen dat het aan Ziggo ligt.

Als dan nog niet lukt dan moeten we even gaan vragen of een moderator mee kan kijken.
Fritske1234
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hij doet het. Ik heb de Ziggo go app afgesloten, locatievoorziening uitgezet en data simkaart uit de iPad gehaald en er weer in gestopt. Daarna de app opgestart, deze zegt dan dat de locatievoorziening aan moet staan maar gaf net de mogelijkheid om, via de ziggo go app naar de instellingen te gaan van de locatievoorziening te gaan om deze aan te zetten. Deze heb ik aangezet en nu staat de ziggo go app wel in de lijst en werkt op 4G.

Met andere woorden, als de locatievoorziening aan staat en je installeert de ziggo go app dan geeft de app dus niet de mogelijkheid om naar de locatievoorziening instelling te gaan en ziet de app de locatie dus niet.

Toch bedankt voor het meekijken en een fijne avond.
MJ64

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank. Ik zat ook ‘vast’ op de locatievoorzieningen en had alles al geprobeerd. Deze sim-oplossing werkt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic