1
Vraag
2
Reacties
DiW

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo Go App werkt niet meer - foutcode 2031

Sinds ik gisteren de Ziggo Go App heb geinstaleerd op mn nieuwe samsung A41 smartphone krijg ik bij TV kijken en TV&Replay steeds de foutcode -2031 "Deze video kan niet worden afgespeeld. Zowel bij 4G als WiFi.

 

Ook nu de maatregelen zijn aangepast, is het nog erg druk bij onze Klantenservice. Daarom duurt het langer dan gewoonlijk voordat we je kunnen helpen. Dank voor je geduld.

 

 

 

Build : 2.3.50 Prod(21301)
Device : samsung SM-A415F
OS : Android 10 (API 29)
Video Player : 8.0.4
2.11.1
OV : 3.15.15
Conviva : 2.145.1
2.145.0
Connection Type : WiFi
MQTT Broker : DISCONNECTED
MQTT CPE Status : Unknown
SSDP status : null
Device IP Address : 192.168.178.25
CPE IP Address : null

12:39

Hi Dick! Dat is gek zeg! Wel een mooi toestel trouwens ? Met welk account ben je ingelogd?

 

Eeeh, met mijn eigen account....heb er maar 1 toch?

 

Op mijn laptop en de smartphone van mijn dochter werkt TV Kijken en TV&Replay wel, opnemen op afstand echter niet helaas.....

 

Ah duidelijk, dus als ik het goed heb begrepen werkt het wel op andere apparaten maar op de televisie zelf helaas niet. Probeer je het te streamen via een mobiele telefoon ?

 

Het gaat niet om streamen maar kijken op m'n smartphone.

 

Dickomdat het een probleem is met de Samsung icm de app. Wil ik je adviseren je vraag neer te leggen in inze community. Daar zijn gebruikers en onze specialisten actief. https://community.ziggo.nl/

 

 

Einde chatgesprek

Typ een chatbericht...

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @DiW 
Nu weet ik niet zoveel van Android maar ik lees op de community dat mensen schrijven dat ze CCleaner hebben gebruikt om Ziggo GO app volledig te verwijderen van hun telefoon, of tablet, en daarna weer Ziggo GO app installeren en dan zou het moeten werken. Heb je dat al eens gedaan?

Bekijk in context

4 Reacties 4
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Hoi @DiW 
Nu weet ik niet zoveel van Android maar ik lees op de community dat mensen schrijven dat ze CCleaner hebben gebruikt om Ziggo GO app volledig te verwijderen van hun telefoon, of tablet, en daarna weer Ziggo GO app installeren en dan zou het moeten werken. Heb je dat al eens gedaan?

DiW
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Jouw tips heeft mijn probleem opgelost.

Bedankt!

EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes

Graag gedaan en veel plezier met kijken 
Doe rustig aan, het is veel te warm om iets te doen

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Goedemorgen @DiW en welkom op de Community,

Ontzettend fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is opgelost met de gouden tip van onze expert @EnergieBoy ! Heel veel kijkplezier gewenst!
Geniet van het mooi weer.  

Groeten,

Paul

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic