Kim Ob
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO werkt niet in het buitenland

Ben in het buitenland en de Ziggo Go app werkt niet! Als ik de app open, krijg ik zwarte schermpjes was je normaal de programma’s al in het klein kunt bekijken. Klik ik op een programma dan duurt het lang voordat de app aangeeft “Niet beschikbaar/ Video om niet worden” afgespeeld. Heb zo’n beetje alles doorlopen volgens mij maar krijg het niet aan de praat.

1) WiFi verbening werkt; 

2) geen storing in mijn woonadres gebied bekend;

3) modem uit gezet en na 5min weer aan;

4) uitgelogd en weer ingelogd in de app;

5) app helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd;

6) uit Apple Account gelogd en er weer in.

 

Iemand hier nog ideeën?

 

 

Opgelost!

Bedankt voor jullie hulp in dit topic. Het probleem is inmiddels opgelost. Werkt alles bij jou weer zoals het hoort of loop je toch nog ergens tegenaan? Laat het ons hier weten.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 5095Posts
  • 511Oplossingen
  • 1740Likes

Hi @miha1 en de rest,

 

Het probleem is opgelost! Het zou allemaal weer moeten werken 🙂 Willen jullie laten weten of dat het geval is?

Bekijk in context

32 Reacties 32
Pineapple
Gedreven Raadgever
  • 600Posts
  • 73Oplossingen
  • 118Likes

Je bent in het buitenland. Welk land precies? 

Kim Ob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben in Roemenië. Als lid van de EU heeft de Ziggo Go app daar altijd gewerkt. Sinds gisterochtend doet de app het opeens niet meer.

g-wolven
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

zelfde probleem; en zit in hongarije

g-wolven
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

zelfde probleem in hongarije

Gerwin1
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik ook in Hongarije en in storing vanaf gisteren avond rond 18.00 uur.

Alles gereset maar niks helpt. Mijn zoon kan in Eindhoven wel gewoon inloggen in de app

bij Ziggo snappen ze er niks van en komen er niet uit. net een half uur aan de lijn gehangen ,maar die werd plotseling om 20.00 uur verbroken

 

wimvdborn
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier in Zweden zelfde probleem

Gerwin1
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ben nu weer met Ziggo bezig maar die adviseren een vpngids wat ik eigenlijk niet wil omdat het bijna altijd gewerkt heeft en eigenlijk weer op kosten wordt gejaagd

 

Illie1304
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb hetzelfde probleem, in Hongarije 

Kim Ob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heeft bij mij ook gewoon altijd gewerkt. Zou het heel raar en vervelend vinden als het nu opeens niet meer zou kunnen. Daar is die hele app toch juist voor bedoeld.

Illie1304
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ja inderdaad, ik ga morgen weer bellen met Ziggo. 
ik heb het vanmiddag al gemeld

Steefb
Expert
Expert
  • 9763Posts
  • 1774Oplossingen
  • 3013Likes

Gezien het aantal meldingen is er misschien iets mis aan de ziggo kant.

Probeer het eventueel morgen nog eens.

Wel hier blijven melden als het niet lukt.

 

Let wel in sommige streken is de verbinding niet op het niveau dat we in Nederland gewend zijn..

Kim Ob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De Ziggo Go app werkt bij mij trouwens niet op mijn iPhone, tablet én laptop. Ik gebruik geen vpn of andere proxy.

Kim Ob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De app heeft tot gisteren altijd gewerkt. Denk inderdaad dat er bij Ziggo Go app iets niet goed zit. Zal blijven melden. Thanks

Kim Ob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb inmiddels de update naar 4.34.3 gedaan. Helpt helaas ook niet. 😞

Jos Offers
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Het probleem lijkt zich voor te doen als je NIET via het Ziggo netwerk de verbinding maakt.

Heeft het misschien te maken met de introductie van de Google TV chromecast, die alleen werkt via het Ziggo netwerk EN de Ziggo Go app?

Er zijn in elk geval een aantal recente updates van de app.

ziggpiet
Raadgever
  • 113Posts
  • 4Oplossingen
  • 33Likes

telefoon opnieuw gestart ? 

Kim Ob
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook al eerder gedaan. Helpt niet…

Gerwin1
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

ja ook en het helpt niet

 

Gerwin1
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hallo mijne heren

Dit is het antwoord wat ik net kreeg van ziggo

Beetje belabberd maar misschien eerlijk, maar dit moet toch niet kunnen.

 

Helaas komt dit een enkele keer voor dat je deze melding krijgt, kan verschillende oorzaken hebben, je kan in dit geval het beste via je telefoon een beoordeling geven, dan komt het direct bij de juiste afdeling terecht, samen met info over je situatie. In nagenoeg alle gevallen werkt het op een later moment gewoon weer. Veel meer dan opnieuw installeren kan je op dit moment niet proberen, in sommige gevallen ligt het aan de provider welke streaming niet toe staat of doordat je gebruik maakt van een openbaar netwerk. Excuses voor het ongemak.