Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
As4

Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo GO streamen: Veel haperingen, vooral Net 5

Lees meer
Sinds Ziggo go een update heeft gehad doet het streamen van net 5 het niet goed meer.
Hij hapert constant . Zowel op mobiel als op tablet en op 2 tv's . Alles is up to date. Het is alleen een probleem met net 5 maar vreemd want eergisteren leek het opgelost en nu hapert het weer
Lees meer
Wat kan ik doen




18 Reacties 18
Dave!
Super Expert
Super Expert
  • 18320Posts
  • 822Oplossingen
  • 4918Likes

Je kan 2 dingen doen, even of even alle Apps uitloggen met Android het Cache legen en dan verwijderen en daarna weer opnieuw installeren, via Apple bij Instellingen>Algemeen>iPad/iPhone Opslag en dan opruimen en daarna verwijderen en her installeren vanuit de Apple Appstore.

 

 

Beste is even je probleem in dit publieke topic te zetten:

 

Ziggo GO krijgt een update!
Voor vragen, opmerkingen, storingen of andere informatie, verwijs ik u graag door naar het topic

Ziggo Go krijgt een Update!i

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 9128Posts
  • 999Oplossingen
  • 7971Likes

Hoi @As4 en welkom op de Community. Dave heeft je al wat tips gegeven, hoe gaat het nu?

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Heel veel zenders blijven haperen maar het vreemde is 

De 1ne x gaat het goed en andere x hapert het weer met heel veel zenders

En bij mijn zoon die ca 10 min bij mij vandaan komt is niks aan de hand

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ben niet bekend met allerlei technische termen

Heb al paar x mijn Ziggo app verwijderd en opnieuw opgestart.

Heb dit ook met mijn Chrome casten gedaan maar dit helpt allemaal niet

Mijn mobiel is een one note plus en tablet is een Samsung 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12853Posts
  • 1040Oplossingen
  • 3556Likes

@As4 Hoe gaat het op dit moment met het online TV kijken via de Ziggo GO (TV) app en www.ziggogo.tv ? Ervaar je op di tmoment nog problemen?

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Blijft een drama 1ne dag gaat alles goed andere dag hapert het de hele tijd

Is niet meer normaal

Al met mijn oude Samsung uitgeprobeerd maar dan gebeurt het ook dus ligt niet aan mijn mobiel 

 

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12853Posts
  • 1040Oplossingen
  • 3556Likes

@As4 Rond 9 juli omt er een update met een grote prestatieverbetering voor Android en Fire TV. Deze bevat onder andere:

 

  • Android TV traagheid in het algemeen wordt verholpen
  • De EPG info en de verdwenen kanaalbalk wordt weer zichtbaar
  • Buffering op Chromecast voor live en Replay TV wordt opgelost
  • Het uitvallen van Chromecast na 2 uur wordt gefikst
     

Ik raad aan deze update even af te wachten en na 9 juli 2022 te kijken wat jouw bevindingen zijn. 

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dat zou wel heel fijn zijn

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 12853Posts
  • 1040Oplossingen
  • 3556Likes

@As4 Is het inmiddel gelukt om de nieuwste Ziggo GO app versie (versie: 4.41.4617) te installeren?  We zijn benieuwd wat je bevindingen hiermee zijn. 

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee het is niet alleen net 5 

Wat wel redelijk gaat is Fox BBC first NPO 1

Maar de rest is nog steeds knudde. Dan staat er dat Ziggo de problemen met streamen heeft opgelost.....niet dus. Heb een email naar ze gestuurd krijg daar totaal geen antwoord op en de service desk verwijzen mij naar hier. Dat klopt toch niet. Lijkt alsof zij hun klanten niet serieus nemen 

 

 

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Precies zo gebeurt dit ook bij mij 1 dag gaat het streamen vlekkeloos en andere dag is het streamen via de chromecast weer een drama. Alle adviezen al opgevolgd. Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, bepaalde instellingen op laag gezet maar het helpt allemaal niet 

 

 

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is niks veranderd. 1 dag gaat het goed en andere dag is het weer knudde. App opnieuw geïnstalleerd, instellingen op laag gezet, geswitcht met mobiel en tablet. Het helpt allemaal niks. En dan wordt er gezet dat o.a dit is opgelost maar dat is dus niet zo en ik krijg het idee dat Ziggo er verder niks meer aan doet want volgens Ziggo is het opgelost terwijl er hier nog steeds klachten regent ook over streamen 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6105Posts
  • 678Oplossingen
  • 2365Likes

Hi @As4,

 

Er zijn in de afgelopen periode al diverse verbeteringen geweest, maar ik begrijp dat het bij jou nog steeds niet goed werkt. Je gaf in je eerste bericht aan dat het op een mobiel, tablet en 2 tv's gebeurt. Is dat nog steeds het geval of is het op één apparaat? Het gaat dus om verschillende zenders? Ik heb voor de titel alvast daarop aangepast.

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

1 dag gaat het goed andere dag weer knudde

Bv eergisteren avond iets terug kijken op NPO...hapert. gisteren avond net 5... Hapert

Ging toen naar ONS nergens last van. Maar vorige week deed net 5 het weer wel. 

Er is geen pijl aan op te trekken dat frustreert zo

 

 

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Is niks veranderd. 1 dag gaat het goed en andere dag is het weer knudde. App opnieuw geïnstalleerd, instellingen op laag gezet, geswitcht met mobiel en tablet. Het helpt allemaal niks. En dan wordt er gezet dat o.a dit is opgelost maar dat is dus niet zo en ik krijg het idee dat Ziggo er verder niks meer aan doet want volgens Ziggo is het opgelost terwijl er hier nog steeds klachten regent ook over streamen 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6105Posts
  • 678Oplossingen
  • 2365Likes

Hi @As4,

 

Er spelen zeker nog issues en er wordt nog steeds constant gewerkt aan verbetering aan de app. De problemen die je omschrijft vind ik echter lastig in kaart te brengen. Vooral omdat je eerst alleen bij Net 5 haperingen ervaart. Toen ook bij meer zenders en het ook nog niet helemaal duidelijk is of dit nog steeds op alle apparaten speelt (en welke precieze apparaten dat dan zijn).

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb dit aangegeven dat het op mijn one note mobiel is als op mijn Samsung tablet en ik dacht,toen ik dit schreef, dat de hapering alleen met net 5 te maken had want die avond speelde het alleen op net 5 en de volgende avond speelde het toch ook weer op andere zenders. Soms denk ik ook : gelukkig het is opgelost want dan werkt het allemaal en de volgende avond of soms ook later op dezelfde avond is het ineens weer knudde. Zowel op mijn chromecast boven als op mijn chromecast beneden. Al mijn apparaten zijn nog steeds hetzelfde als voor de update en toen was er niks aan de hand 

 

As4
topicstarter
Stamgast
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik ervaar op dit moment vooral problemen met tv replay en streamen naar tv via de chromecast sinds de update 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 10 augustus 2022 12:07 door Ziggo Laatste versie 4.41.4622 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Android TV/Fire TV traagheid in het algemeen wordt verbeterd Onterechte...

Geplaatst in Ziggo Updates