Plebaan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO probleem: Geen toestemming

Zowel de app op mijn tablet als de website op de computer zeggen beide dat ik geen toestemming heb. Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken. Ik heb dat abonnement. Dus wat is het probleem?
Op de computer krijgt ik dit:

Er is een technisch probleem

Om technische redenen kunnen we nu geen zenderlijst tonen. Probeer het later opnieuw.

2 Reacties 2
Antepli

Level 5
  • 45Posts
  • 2Oplossingen
  • 9Likes

Heb je een abonnement met interactieve tv van ziggo? Dan moet het doen. Als je enkel internet only abonnement of met ziggo start hebt, dan gaat het niet werken.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @Plebaan,

Welkom op de Community! Voor een foutmelding zet je Ziggo Go natuurlijk niet aan, vervelend dat je een foutmelding te zien krijgt!


Antepli heeft gelukkig al wat uitgelegd over de abonnementen, bij de internet only abonnementen zit geen Ziggo Go inbegrepen. Heb je ander abonnement? Laat het dan weten 🙂

Zorg dat je postcode en huisnummer ook in je Ziggo Community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen we gelijk de juiste gegevens erbij pakken.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Uitgelicht topic