1
Vraag
2
Reacties
Boemzie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO op iPad Air / iPad Mini crasht direct of tijdens gebruik

Hallo. Sinds gisteren doet de ziggo go app en dan vooral de opnames het niet meer op mijn ipad. Ik weet dat het een oude ipad is. Update tot 12.7 versie. Daarna niet meer. Maar heeft het altijd goed gedaan. Ik start nu de app op. Hij laad hem ik zie ook van alles live tv kan ik gewoon kijken, maar als ik op opnames klik springt de opad weer terug op startscherm. ??? Iemand enig idee. Ik heb wel sinds vorige week een 2de mini kastje erbij van ziggo voor de tv buiten. Zou het daarmee te maken kunnen hebben ?? 

hoor graag of iemand een oplossing heeft of dat ik een nieuwe ipad moet kopen. Ik heb iig geen idee

 

hoor graag 

64 Reacties 64
Meldingen
Aan Uit
Onzerob

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Als je specifiek de update bedoelt van deze week: helaas. Probleem niet opgelost 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9751Posts
  • 1130Oplossingen
  • 4436Likes

Hi @Onzerob - Dank voor je update, het is inderdaad voor zover bekend niet meegekomen in deze versie (5.12). Ik hoop spoedig meer te weten over de huidige status hiervan.

anton-gk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex @Vincent Wij ervaren hetzelfde probleem met Ziggo app op Google TV. Mijn lijsten werkt niet meer en de app crashed regelmatig bij het vooruit spoelen.

Martin18

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds vandaag hoogstwaarschijnlijk hetzelfde probleem. Als ik Ziggo Go op mijn Ipad opstart komt het hoofdscherm op en vervolgens crashed hij meteen. Alle soorten oplossingen geprobeerd, niets helpt. Heeft tot gisteren altijd prima gewerkt. Ziggo Go versie 5.12.9813 en IOS versie 12.5.7

Bedankt alvast voor jullie support

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10638Posts
  • 601Oplossingen
  • 3095Likes

@anton-gk  gezien dit topic over de ipad versie gaat en de Ziggo go app voor iphone en ipad en de Ziggo go tv apple voor Apple tv en Android tv 2 verschillende apps zijn kun je het beste een eigen topic aanmaken zo houden we de community overzichtelijk

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9751Posts
  • 1130Oplossingen
  • 4436Likes

Hi allen,

 

Met de laatste Ziggo GO-update (5.12) zien we verbetering op het gebied van de genoemde crashes op iOS 12.5. Kunnen jullie controleren hoe het op dit moment werkt? In sommige gevallen lijkt er nog cache vastgehouden te worden en kan het raadzaam zijn de iPad voor de zekerheid opnieuw op te starten. We horen het graag!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9751Posts
  • 1130Oplossingen
  • 4436Likes

Hi allen,

 

Met de laatste update zien we verbeteringen (geen crashes meer bij het opstarten), maar zien we nog wel steeds meldingen van crashes bij het navigeren naar 'Mijn Lijsten' (waar je opnames staan). Het onderzoek gaat verder. Jullie ervaringen hierin blijven uiteraard ook welkom.

Onzerob

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas, nog steeds volledige crash na het beginscherm 

Patrick99

Level 5
  • 64Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Met de laatste update van Ziggo Go (5.13.10108) crasht de app direct. Alle trucjes waarmee je eerder nog weleens iets kon terugkijken werken niet meer.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4713Posts
  • 616Oplossingen
  • 2437Likes

Wat tenenkrommend @Patrick99. Dit gebeurt al direct bij het opstarten van de Ziggo GO App - net als @Onzerob ondervindt - en beperkt zich dus niet bij mijn lijsten/opnames? 

Patrick99

Level 5
  • 64Posts
  • 2Oplossingen
  • 13Likes

Het logo komt niet eens in beeld, dat zegt denk ik wel genoeg.

Jan-Dr88

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zelfde hier. App-versie 5.13.10 geladen en de Ziggo Go all start niet op. Ook hier: zelfs het logo komt niet in beeld. 
iPad Air met iOS 12.5.7 geïnstalleerd. Volgens Ziggo zou het dus moeten werken. 
@Vincent , komt dit ooit nog goed?

 

jgr48

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het wordt van kwaad tot erger. Het “ziggo go” logo komt niet meer in beeld en de app stop direct. Dit duurt nu al maanden. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9751Posts
  • 1130Oplossingen
  • 4436Likes

Dank voor het delen van jullie bevindingen. Megazuur dat het van kwaad tot erger is gegaan, dit is inmiddels teruggekoppeld.

Boemzie12

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat klopt helemaal. 

Boemzie12

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Idd

Sam8

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb exact hetzelfde probleem. De app crasht sinds kort meteen na het opstarten op de iPad Air 1. 
Ik heb 3 iPad Airs van hetzelfde type en op 2 van de Airs crasht de App en op 1 niet. 
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp niet. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9751Posts
  • 1130Oplossingen
  • 4436Likes

Hi @Sam8 - Dat is een erg interessante situatie! Heb je zelf enig idee waar de werkende versie verschilt van de andere twee?

 

Kun je ook eens op een niet-werkend toestel voor de zekerheid de volgende stappen uitvoeren:
Algemeen > iPad-opslag > Ziggo GO > Ruim Op

Sam8

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Alex, dank je voor je reactie. 

Ik heb het uitgezocht, alle iPad's hebben dezelfde OS versie: 12.5.7, maar de de werkende Ziggo app versie is ouder dan de niet werkende. 

Werkende Ziggo app: Version 5.12.9813+14300 prod

Niet werkende Ziggo app: 5.13.10108


2024-11-10 10.29 (1).jpeg2024-11-10 10.29.jpeg

Dus graag de oude versie terugbrengen in de App store, zodat we die opnieuw kunnen gebruiken totdat het probleem gevonden en opgelost is. 

Sam8

Level 2
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het probleem ontstond ook doordat ik opnieuw moest inloggen in de Ziggo app en daarna de Ziggo app moest updaten. Er was geen keuze mogelijkheid om niet te updaten. Het zou beter zijn als we niet gedwongen worden om de app te updaten.