Hallo. Sinds gisteren doet de ziggo go app en dan vooral de opnames het niet meer op mijn ipad. Ik weet dat het een oude ipad is. Update tot 12.7 versie. Daarna niet meer. Maar heeft het altijd goed gedaan. Ik start nu de app op. Hij laad hem ik zie ook van alles live tv kan ik gewoon kijken, maar als ik op opnames klik springt de opad weer terug op startscherm. ??? Iemand enig idee. Ik heb wel sinds vorige week een 2de mini kastje erbij van ziggo voor de tv buiten. Zou het daarmee te maken kunnen hebben ??
hoor graag of iemand een oplossing heeft of dat ik een nieuwe ipad moet kopen. Ik heb iig geen idee
hoor graag
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je specifiek de update bedoelt van deze week: helaas. Probleem niet opgelost
Hi @Onzerob - Dank voor je update, het is inderdaad voor zover bekend niet meegekomen in deze versie (5.12). Ik hoop spoedig meer te weten over de huidige status hiervan.
Ik heb sinds vandaag hoogstwaarschijnlijk hetzelfde probleem. Als ik Ziggo Go op mijn Ipad opstart komt het hoofdscherm op en vervolgens crashed hij meteen. Alle soorten oplossingen geprobeerd, niets helpt. Heeft tot gisteren altijd prima gewerkt. Ziggo Go versie 5.12.9813 en IOS versie 12.5.7
Bedankt alvast voor jullie support
@anton-gk gezien dit topic over de ipad versie gaat en de Ziggo go app voor iphone en ipad en de Ziggo go tv apple voor Apple tv en Android tv 2 verschillende apps zijn kun je het beste een eigen topic aanmaken zo houden we de community overzichtelijk
Hi allen,
Met de laatste Ziggo GO-update (5.12) zien we verbetering op het gebied van de genoemde crashes op iOS 12.5. Kunnen jullie controleren hoe het op dit moment werkt? In sommige gevallen lijkt er nog cache vastgehouden te worden en kan het raadzaam zijn de iPad voor de zekerheid opnieuw op te starten. We horen het graag!
Hi allen,
Met de laatste update zien we verbeteringen (geen crashes meer bij het opstarten), maar zien we nog wel steeds meldingen van crashes bij het navigeren naar 'Mijn Lijsten' (waar je opnames staan). Het onderzoek gaat verder. Jullie ervaringen hierin blijven uiteraard ook welkom.
Helaas, nog steeds volledige crash na het beginscherm
Met de laatste update van Ziggo Go (5.13.10108) crasht de app direct. Alle trucjes waarmee je eerder nog weleens iets kon terugkijken werken niet meer.
Wat tenenkrommend @Patrick99. Dit gebeurt al direct bij het opstarten van de Ziggo GO App - net als @Onzerob ondervindt - en beperkt zich dus niet bij mijn lijsten/opnames?
Het logo komt niet eens in beeld, dat zegt denk ik wel genoeg.
Zelfde hier. App-versie 5.13.10 geladen en de Ziggo Go all start niet op. Ook hier: zelfs het logo komt niet in beeld.
iPad Air met iOS 12.5.7 geïnstalleerd. Volgens Ziggo zou het dus moeten werken.
@Vincent , komt dit ooit nog goed?
Het wordt van kwaad tot erger. Het “ziggo go” logo komt niet meer in beeld en de app stop direct. Dit duurt nu al maanden.
Dank voor het delen van jullie bevindingen. Megazuur dat het van kwaad tot erger is gegaan, dit is inmiddels teruggekoppeld.
Dat klopt helemaal.
Idd
Ik heb exact hetzelfde probleem. De app crasht sinds kort meteen na het opstarten op de iPad Air 1.
Ik heb 3 iPad Airs van hetzelfde type en op 2 van de Airs crasht de App en op 1 niet.
Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar dat hielp niet.
Hi @Sam8 - Dat is een erg interessante situatie! Heb je zelf enig idee waar de werkende versie verschilt van de andere twee?
Kun je ook eens op een niet-werkend toestel voor de zekerheid de volgende stappen uitvoeren:
Algemeen > iPad-opslag > Ziggo GO > Ruim Op
Hallo Alex, dank je voor je reactie.
Ik heb het uitgezocht, alle iPad's hebben dezelfde OS versie: 12.5.7, maar de de werkende Ziggo app versie is ouder dan de niet werkende.
Werkende Ziggo app: Version 5.12.9813+14300 prod
Niet werkende Ziggo app: 5.13.10108
Dus graag de oude versie terugbrengen in de App store, zodat we die opnieuw kunnen gebruiken totdat het probleem gevonden en opgelost is.
Het probleem ontstond ook doordat ik opnieuw moest inloggen in de Ziggo app en daarna de Ziggo app moest updaten. Er was geen keuze mogelijkheid om niet te updaten. Het zou beter zijn als we niet gedwongen worden om de app te updaten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.