1
Vraag
2
Reageer en help mee
bvangulick

Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO - melding geen abonnement

Voor heen konden we naar sbs 9 en bbc frist en history channel kijken is er af geen abonnement staat er hoe krijgen we dat weer terug

gr ben

9 Reacties 9
Pineapple
Expert
Expert
  • 1112Posts
  • 146Oplossingen
  • 346Likes

De genoemde zenders zijn te zien vanaf een abonnement op TV Standard/TV Start. 
https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht

Pak je facturen erbij of controleer je abonnementen in je Mijn Ziggo. Welk tv-abonnement zie je vermeld staan? 

bvangulick
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb tv standaard voorheen kijk naar bbc frist en sbs 9 en histroy channel maar kan niet meer. Wat is er veranderd?

gr ben

bvangulick
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb tv standaard voorheen kijk naar bbc frist en sbs 9 en histroy channel maar kan niet meer er bij zender geen abonnement?. Wat is er veranderd?

gr ben

youriy
Expert
Expert
  • 2369Posts
  • 131Oplossingen
  • 483Likes

Heb je wel een mediabox of module?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14629Posts
  • 1175Oplossingen
  • 4504Likes

Goedemorgen @bvangulick en een warm welkom op de Community,

Super dat je dit forum gevonden hebt voor het stellen van je hulpvraag. Ik begrijp dat je sinds de melding "Geen abonnement" te zien krijgt op meerdere zenders op het moment dat je online tv kijkt via de Ziggo GO app. Ik heb even jouw gegeevens erbij gepakt en ik zie dat je Internet Z2 en TV Standaard met Smartcard afneemt. Je zou de genoemde zenders dus gewoon via Ziggo GO en www.ziggogo.tv. moeten kunnen ontvangen.  Kun je controleren of je inlogt met het juiste Mijn Ziggo account wat hoort bij het klantnummer wat gekoppeld staat aan het juiste abonnement?

bvangulick
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Best Paul zoals ik al zij, dat voor heen altijd naar histroy channel en BBC first keek op mijn IPad via WiFi, door dat mijn mijn ziggo op een avond wel 4 a 5 keer crashte heb ik kunnen op lossen via jullie door de app te vernieuwen. Daar door zijn de drie channel bij mijn nu onder u hebt geen abonnement.. heb ook gekeken naar mijn in log naam en klanten nummer en dat is goed wel is het zo, dat er mail is van ziggo dat via de mail adres gaat van mijn vrouw als DA de fout is weet ik niet! Vraag Paul dan jij dat daar niet veranderen want erg handig ben ik niet met computers 

zo ver bedankt Ben

bvangulick
topicstarter
Stamgast
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Madiabox. En de module heb ik stand by

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 14629Posts
  • 1175Oplossingen
  • 4504Likes

@bvangulick Kan jij, of je partner controleren met welke gebruikersnaam jullie inloggen in Mijn Ziggo? Qua abonnement lijkt alles namelijk goed te staan en hoor je de zenders inclusief BBC First en History Channel gewoon te ontvangen. 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3589Posts
  • 317Oplossingen
  • 688Likes

Hoi @bvangulick

Heb je inmiddels weer toegang tot de zenders? Zo niet, wil je dan de vraag van @Paul checken?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Update: 8 november 2022 Laatste versie 4.44.5618 beschikbaar in de bekende app stores Deze bevat onder andere: Na een wijziging in de tv gids, kan een programma weer direct bekeken worden. Spontaan ui...

Geplaatst in Ziggo Updates