1
Vraag
2
Reageer en help mee
Roestcharite

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO - inloggen niet mogelijk

Ik kan sinds dinsdag niet meer inloggen in Ziggo Go. Met dezelfde gegevens kan ik wel inloggen in Mijn Ziggo. Wanneer ik in wil loggen op Ziggo Go geeft deze aan dat inloggen niet mogelijk is.

 

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
Modem herstart.

Met de gegevens proberen in te loggen op Edge - Firefox-Chrome. Zowel gewoon als incognito. Dit getest op 3 laptops en 2 desktops.

Op Samsung Note 20 proberen in te loggen in de app. App gede-installeerd en opnieuw geïnstalleerd.

Op Samsung Tab3 hetzelfde geprobeerd.

Op Oppo en Xiaomi hetzelfde geprobeerd.

Alles geeft dezelfde melding.

WW reset meerdere malen uitgevoerd voor het account. Ook dit heeft geen resultaat gehad.

Hierna gebruikersnaam ook aangepast wederom zonder resultaat.

Er zijn geen wijzigingen aan het abonnement geweest.

Ik ben nu toch wel een beetje door mijn opties heen.

Ik gebruik de app dagelijks om in de slaapkamer TV te kunnen kijken. Dit omdat mijn vrouw een hernia heeft en niet continue op de bank kan zitten. Kortom HELP.

10 Reacties 10
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Ik heb het probleem neergelegd bij het moderatieteam.

Zorg je dat postcode en huisnummer in je profiel staan?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @Roestcharite en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat de Ziggo Go app het op dit moment laat afweten! Zeker wanneer je partner vanwege een hernia niet de hele dag op de bank kan zitten begrijp ik dat het handig is wanneer zij op andere apparaten in huis gebruik kan maken van Ziggo Go. Ik begrijp uit je bericht dat je sinds afgelopen dinsdag niet meer kunt inloggen in Ziggo Go, maar wel in Mijn Ziggo. 

Kun je voor mij ter controle doorgeven (via een privebericht) met welke gebruikersnaam je op dit moment inlogt in Ziggo Go? Dan kan ik voor je controleren of het account goed geconfigureerd is. 

Roestcharite
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik je een privebericht sturen ? Ik zie deze optie nergens

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Klikken op de naam van Paul  > vervolgens op een bericht zenden

Roestcharite
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Die optie staat er niet als ik op zijn naam klik. Vandaar de vraag

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Dan is hij vergeten om je op volgen te zetten. Ik geef het moderatieteam een seintje.

Done.😉

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Roestcharite Je kan mij een priverbericht sturen op de manier die @KBX458 bescrijft. Dit doe je stap voor stap op de volgende manier. 

1. Navigeer op de Community pagina naar Berichten en druk op de knop.


2. Klik in het volgende scherm op de "Bericht opstellen knop" (oranje wit kladblok symbool).
berichtopstellen.png
3. Type vervolgens achter "Verzenden naar" mijn naam.
 berichtverzendennaar.png

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Roestcharite Hartelijk dank voor het doorgeven van de gevraagde gevens d.m.v. een privebericht! Omdat we inmiddels alles geprobeert hebben wat mogelijk is, heb ik de kwestie nu neergelegd bij mijn collega's van de afdeling IT. Zij nemen dit probleem onder de loep. Zodra ik een terugkoppeling voor je heb deel ik het met jou onder dit topic. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Roestcharite Inmiddels is het ticket door mijn collega's gesloten. Kun je voor ons controleren of het probleem nu ook is opgelost? Mocht het nog niet lukken dan kan ik dit gelijk terugkoppelen. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19177Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Roestcharite Is het inmiddels al gelukt om in te loggen op Ziggo Go? We zijn erg benieuwd!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic