Heb nu al zo’n jaar geen Ziggo GO ter beschikking. Ik dacht in de kerst vakantie dat ik wat tijd had om dit te gaan oplossen. Kerst vakantie al weer even achter de rug maar helaas nog steeds met hetzelfde resultaat. Zeg maar geen resultaat!
Heb een internet en TV compleet abonnement met een internetsnelheid van 350 mb/s.
Heb geen probleem met het inloggen in de Ziggo GO app maar kan helaas niets bekijken. Wanneer ik op ‘TV kijken’ druk krijg ik de melding: ‘ Please try again later something went wrong’.
in de instellingen van mijn profiel staat dat bij beheer zenders ‘ geen abonnement op’.
Wat is er al gedaan:
- diverse keren account verwijderd.
- diverse keren app verwijderd.
- adressen Vodafone en Ziggo op juiste huisadres gezet
- tig telefoontjes gepleegd maar elke keer geen resultaat.
- contactformulier met klacht opgestuurd (nog niets van gehoord)
Wie o wie heeft een oplossing? Ben namelijk van plan om mijn contract maar op te zeggen en naar de concurrent te gaan. Heb genoeg geduld gehad volgens mij.
Gevraagd om een mini next ter compensatie zodat de kinderen dan toch TV kunnen kijken (anders zouden ze het kunnen streamen) totdat het opgelost zou zijn maar dat kon absoluut niet!
Graag een oplossing van iemand!