Richard T

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO geen abonnement

Heb nu al zo’n jaar geen Ziggo GO ter beschikking. Ik dacht in de kerst vakantie dat ik wat tijd had om dit te gaan oplossen. Kerst vakantie al weer even achter de rug maar helaas nog steeds met hetzelfde resultaat. Zeg maar geen resultaat!

Heb een internet en TV compleet abonnement met een internetsnelheid van 350 mb/s.

Heb geen probleem met het inloggen in de Ziggo GO app maar kan helaas niets bekijken. Wanneer ik op ‘TV kijken’ druk krijg ik de melding: ‘ Please try again later something went wrong’.

in de instellingen van mijn profiel staat dat bij beheer zenders ‘ geen abonnement op’.

Wat is er al gedaan:

- diverse keren account verwijderd.

- diverse keren app verwijderd.

- adressen Vodafone en Ziggo op juiste huisadres gezet

- tig telefoontjes gepleegd maar elke keer geen resultaat.

- contactformulier met klacht opgestuurd (nog niets van gehoord)

 

Wie o wie heeft een oplossing? Ben namelijk van plan om mijn contract maar op te zeggen en naar de concurrent te gaan. Heb genoeg geduld gehad volgens mij.

Gevraagd om een mini next ter compensatie zodat de kinderen dan toch TV kunnen kijken (anders zouden ze het kunnen streamen) totdat het opgelost zou zijn maar dat kon absoluut niet! 
Graag een oplossing van iemand!

14 Reacties 14
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als u in uw profiel uw adresgegevens, postcode en huisnummer, invult kan een moderator uw dossier erbij pakken en onderzoeken wat er mis gaat.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

Je kunt dus inloggen maar blijft zwart beeld houden als je TV wilt kijken.

Gebruik je dit op een pc of ??

Heb je de cookies en cache al eens geleegd?

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

App verwijderen en opnieuw installeren werkt zo goed als nooit. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hi @Richard T en welkom op de Community!

Pff! Een jaar lang strijd met Ziggo GO gaat je niet in de koude kleren zitten. Heel erg zuur dat het nog altijd niet werkt!

Ik ben net als @puppie benieuwd hoe dit precies zit. Werkt het bijvoorbeeld op meerdere apparaten niet? Gaat het alleen om browsers of ook om de App? Indien de App: op welk besturingssysteem draaien de apparaten? En op welke versie draait de App? Werkt het zowel op je wifi/bekabelde internet niet als via je mobiele netwerk?

Deel zoveel mogelijk informatie zodat we alles goed in kaart krijgen, alvast bedankt voor je inzet!

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

bij internet + tv compleet zou een next (mini) wel mogelijk moeten zijn,

welke mediabox heb je momenteel ? ik geval van een xl of next zou je voor 4 euro per maand een next mini kunnen huren als tijdelijke oplossing

 

Richard T
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Jan,
Heb mijn profiel aangepast. Dus als een moderator er nog eens naar kijken zou dit heel mooi zijn.
Heb om toch via Ziggo Go te willen kijken de account gegevens ingevuld van mijn ouders en dan werkt het zonder probleem. Het ligt dus niet aan mijn telefoon en bij mijn kinderen werkt Ziggo Go nu ook met deze accountgegevens.

Richard T
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan inloggen in de Ziggo Go app.
Maar als ik op TV replay of TV kijken druk dan krijg ik de melding van 'oops something went wrong' of dat ik er 'geen abonnement op' heb.
En deze kan ik ook in het instellingen menu niet aanpassen.
Ik kan dit dus niet zien op Ipad of Iphone maar ook niet op mijn laptop.
Gewoon TV kijken via de mini next is geen enkel probleem!

Richard T
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inderdaad dit werkt niet. Account is al diverse keren verwijderd en opnieuw aangemaakt, werkt ook niet.
Het mooie is dat als ik inlog met de gegevens van mijn ouders dat het gewoon werkt. Dus het ligt niet aan mijn apparatuur. 

Richard T
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Vincent,

Het werkt op geen enkel apparaat. Op de Ipad niet, op mijn Iphone niet en ook niet op de Iphone's van mijn vrouw en kinderen. En het werkt ook niet op mijn laptop.

Het mooie is wel dat ik nu weet dat het niet aan mijn apparatuur ligt. Heb sinds gisteren de account gegevens gebruikt van mijn ouders en nu werkt alles wel. Zowel op de laptop als op alle Iphone's. Hierdoor weet ik dat het probleem niet bij mij ligt maar dat er bij Ziggo iets niet goed staat ingesteld.
Hopelijk dat het toch nog eens op mijn account gaat werken!
Mocht je nog meer info van me willen hebben dan hoor ik het graag.

Richard T
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Had een mediabox XL maar heb deze ingeruild tegen een mini next.
Omdat Ziggo in gebreke bleef omdat ze het niet werkende kreeg had ik om een mini next gevraagd (gratis) totdat het opgelost zou zijn. Tot mijn verbazing gingen ze hier niet in mee. Maar heb nu de accountgegevens gebruikt van mijn ouders en nu werkt het wel. Hiermee weet ik dat het niet aan mijn apparatuur ligt maar dat er iets aan de instellingen bij Ziggo niet goed staan.

Richard T
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het lukt niet op mijn laptop, Ipad en Iphone's. 
Heb het account van mijn ouders nu gebruikt en dan is er geen enkel probleem. Voor nu dus even opgelost en weet ik dat het niet aan mijn apparatuur ligt maar dat er iets niet goed staat bij Ziggo.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Richard T die conclusie is inderdaad terecht. Dit is bijna altijd een administratief probleem binnen de Ziggo systemen. Dit 'probleem' kwam regelmatig voor in de periode dat de Mediabox XL de nieuwe software kreeg. De klanten werden toen op een ander achterliggend systeem gezet alleen ging het Ziggo Go account voor de app niet altijd vlekkeloos mee.

Richard T
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nu ik geen mediabox XL meer heb zou het dus opgelost moeten kunnen worden.
Ben benieuwd!

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@Richard T het is wel een bijzondere puzzel geworden zo. Wel goed dat je zoveel informatie met ons deelt, dat helpt met de analyse. 

Nu alles wel zo'n beetje is gezegd en aangeraakt, is het een idee om je Mijn Ziggo account te verwijderen en dat je dan een nieuw account aanmaakt? Wel heb ik daarvoor je toestemming nodig. 

Uitgelicht topic