titus de vries

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO app sluit zichzelf constant af (Android)

Sinds een week of wat sluit de ziggo go app zich zelf af.behoorlijk irritant! App opnieuw geinstaleerd modem alles opnieuw enz enz,

Ik heb t vermoeden dat er een grote bug in die app zit en dit is al enige tijd gaande,

Wat ik ook raar vind is dat men bij ziggo niemand je telefonisch kan helpen en door sturen naar de community.

Ik betaal voor diensten die horen te werken en en heb nota bene pods besteld omdat t het aan de verbinding kon liggen,maar lees dat in deze 2 weken hier dus meer meldingen van zijn gekomen 

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8990Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank voor alle meldingen tot dusver! Om een goed overzicht te krijgen van de problemen, willen we graag de volgende gegevens verzamelen:

 

-Type en model apparaat

-Besturingssysteem

-Hoe vaak/snel sluit de app af?

-Zie je ook een foutmelding, zoja welke?

-Gebeurt dit bij live TV, Replay TV en/of Movies/Series?

 

Controleer te allen tijde of je de meest recente versie van zowel je besturingssysteem als Ziggo GO hebt.

 

Ervaar je dit probleem bij Android TV? Meld je dan in dit topic.

Ervaar je dit probleem op een iOS-apparaat? Meld je dan in dit topic.

65 Reacties 65
Marco691

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ook last van het spontaan afsluiten van de app. Na de update van maart gebeurt dit met name op mijn Sony Bravia TV. 

Ik heb ook een toestel met een Google TV dongel en daar zie ik dit minder vaak gebeuren.

titus de vries
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nou ondertussen nog steeds het zelfde probleem! Ik heb al lang in de gaten dat dit probleem niet opgelost gaat worden en heb dan,ook mega spijt dat ik ziggo heb aangeschaft! Juist ziggo go hebben wij voor boven zodat mijn man ook tv kan,kijken godver wat ben ik boos!

Die update hielp ook geen bal onder tussen wordt er gevraagd naar de info can de aparaten nou,een simple tablet en nieuwste telefoons!

Hier betaal ik dan,voor schandalig gewoon!

Na dit jaar ben ik pleite en als dit niwt wordt opgelost binnen een bepaalde tijd,laat ik mijn rechtsbijstand er naar kijken,

Cineos

Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Bij gebruik van samsung tablet s8 of samsung galaxy a53 sluit de app tussen 55 min en 2 uur speeltijd zichzelf af.

Cineos

Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Correctie op bovenstaand bericht speeltijd van de app moet zijn tussen 45 minuten en 1 uur!

Zowel op de tablet als op de telefoon!

Cineos

Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Ik gebruik een samsung s8 tablet met Android 13.

Bij het afspelen van live tv sluit de app zichzelf na 1 uur gebruik af.

Ik gebruik de nieuwste Android versie en de nieuwste versie van de app.

 

 

Mazda1 9 2 0

Level 4
  • 27Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Heb dit probleem op twee tablets .

 

1 Samsung Galaxy Tab A SM-T510

One UI 3.1  Android 11

 

2 Samsung Galaxy Tab S8 SM-X700

One UI 5.0  Android 13

 

Op beide tablets Ziggo-go versie 4.46.6219 .

Beide tablets sluiten zeker wel vijf tot acht keer af op een avond live tv kijken .

 

Het streamen naar Google Cast is ook een drama . Moet steeds bufferen . Streamen met Viaplay / Netflix / Videoland nooit geen probleem !

 

Bass64

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

ik ben even terug gedraaid naar versie 4.44.5618

en hier bevind ik geen problemen mee.

Nu denk ik dat het de autolog out pop het probleem is met de nieuwere versie.
Na een tijdje krijg je namelijk: Bent u nog aan het kijken.
En als je er niet op klikt kom je terug in de ziggo go hoofd pagina.

Met de nieuwere versie heb ik deze pop up nog nooit gezien.
Kan het zijn dat hij er nog wel is, maar dat wij hem niet ziet.
En omdat wij dus dan niet op JA klikken dat het programma het niet meer snapt en daardoor crashed.

A-B

Level 8
  • 206Posts
  • 6Oplossingen
  • 75Likes

@Ziggo Sinds de laatste update moet ik zeggen dat de app zeker sneller is geworden op mijn Sony Android TV. Zelfs zo snel dat wanneer ik mijn TV uitzet en de volgende ochtend weer aan met de "power-knop" op mijn afstandsbediening de ZiggoGo app ook afgesloten is. Bij de vorige versies kwam ik bij aanzetten van mijn TV altijd terug in de ZiggoGo app. Waarom is dit nu ingesteld dat ik iedere keer opnieuw moet opstarten?

Dickie91

Level 6
  • 89Posts
  • 6Oplossingen
  • 24Likes

Produkt Samsung Galaxy Tab a sm-T510

Android 11

app versie 4.46.6219

bij live tv kijken en geen foutmelding,

Tevens op twee andere tablets, valt niet altijd binnen dezelfde tijd uit alle drie op ongelijke tijden maar steeds binnen een uur soms met het home scherm en soms geheel afgesloten na opstarten weer beschikbaar voor een tijdje 

Al app verwijderd alle tablets opnieuw opgestart en app weer geïnstalleerd helpt niet

RGE53

Level 3
  • 20Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Bass64 Zou best het probleem kunnen zijn denk ik. Steevast crasht de boel bij mij (Android 10, Lenovo tablet) na pakweg 45 minuten, dus niet at random. Zou ook best terug willen gaan naar de vorige versie. Hoe gaat dat eigenlijk? Een roll-back optie zit er niet in geloof ik.

Sinds enige tijd crasht de Ziggo Go app steeds bij het kijken op mijn Lenovo tablet. Het gebeurt steeds na zo'n 45 minuten à 1 uur kijken. Dan begint het beeld te haperen en vervolgens doet de app niets meer, of het beeld springt opeens naar het bureaublad. De tablet moet ik dan ook meestal opnieuw starten om hem weer te kunnen gebruiken. Uitermate irritant. In beeld verschijnt ook wel eens de mededeling: "Deze service is nu niet beschikbaar. Het lukt niet om nu te verbinden". Aan de WiFi connectie ligt het echter niet. Laptop en/of smartphone kan ik dan gewoon gebruiken.

 

Build: 4.46.6219+4835
Device: LENOVO Lenovo TB-X505F
OS: Android 10 (SDK 29)
Video Player: 2.18.3
Conviva: 4.0.27
4.0.17
Connection Type: WiFi - (N/A)
Mqtt Broker Status: CONNECTED

 

 

javdpeet

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, bij mij hetzelfde probleem. Na pm 90 min. valt ziggo go uit.

Wifi is goed, heb 6 maanden geleden nieuwe Samsung A 13 ( op aanraden van ziggo) gekocht maar probleem blijft hetzelfde. Zowel voor als na de update! Vind het n zoethoudertje om technische gegevens iedere keer weer door ziggo te vragen. Lijkt toch niets mee te gebeuren want al langer dan 1 1/2 jaar is het iedere dag weer de zelfde uitval van de app! Ziggo aub, los het op!

Bass64

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@RGE53

je moet een APK downloaden van de app.
Ik heb het gedaan via APKPure ( https://apkpure.com/nl/ziggo-go/com.lgi.ziggotv ).

Hou er rekening mee dat dit wel op eigen risico is.

-Zorg eerst dat de ziggo app van het apparaat er af is.
-Zet auto update van apps uit in the Playstore (bij instellingen in de playstore).
-Download en click op de APK file. Het apparaat zal dan zeggen dat je eerst toestemming moet geven om het te installeren vanaf een andere bron (volg de stappen die wordt aan gegeven).


Joeve

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Model/Type: KD75XH9096 

Softwareversie: PKG6.1874.0211EUA

Hij sluit verschillend af, soms wel tot 4 keer op een avond. Geen melding je ziet gewoon weer homescherm van je tv althans bij ons dan. 

Gebeurt alleen bij Live TV kijken.

 

Heb de TV opnieuw geïnstalleerd, de app opnieuw geïnstalleerd en helaas helpt niks.

 

Hoop dat jullie snel iets vinden, want het is wel erg vervelend

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Woensdag 29 maart 2023

23:55 uur

SBS 6 terug kijken on demand 

Hart van Nederland en Shownieuws en toen kreeg ik dit

 

IMG_6498.jpeg

 

Helaas ben ik nu ook 2 keer per week op Android TV dat mijn Ziggo Go uitgelogd.

 

Na opnieuw inloggen, probeer je programma te kijken loopt de gids vast

 

GerardBe

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom steeds weer naar de bekende weg vragen?

Ziggo weet toch dat de app niet goed werkt!

Gewoon oplossen en kijken waarom de NPO app wel goed werkt.

 

Cineos

Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Hier precies hetzelfde tijdens het terug kijken van de opname van veronica inside kreeg ik ook de melding: niet beschikbaar deze video kan niet worden afgespeeld.

Echter door de opname opnieuw te starten kon ik gewoon weer verder kijken.

Ook speelt nog steeds het probleem dat bij live tv kijken de app na 1 uur speeltijd zich zelf afsluit.

 

fj.goossens

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb ook erg veel last van ziggo go  dat iedere keer uitvalt en ontzettend traag is

een grote ergenis misschien tijd om iets anders op te gaan zoeken. (android)

Live kijken is ook een ramp hapert veel en valt dan ook uit zichzelf uit.

 

doedi1960

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde ook al verschillende weken maar je hoort steeds wat anders het is juist na updates gekomen van ziggo

Ik gebruik een samsung tab 7 en heb alles opnieuw geinstsaleerd maar niks helpt

Kan mischien beter opzeggen .

doedi1960

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Overalstaan de nieuwste uodates op en de aparaten zijn volgens mij in de messte gevallen bekend 

leimac1976

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

-Type en model apparaat

Iphone Xr 

-Besturingssysteem

Ios 16.4

-Hoe vaak/snel sluit de app af?

Elke +/- 20 minuten

-Zie je ook een foutmelding, zoja welke?

Geen verbinding / Ziggo GO doet het niet of niet goed omdat de app geen verbinding met ons kan maken.

-Gebeurt dit bij live TV, Replay TV en/of Movies/Series?

Allen

 

Dit heeft eerder altijd prima gewerkt (tot enkele maanden geleden ??)

Uitgelicht topic