titus de vries

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO app sluit zichzelf constant af (Android)

Sinds een week of wat sluit de ziggo go app zich zelf af.behoorlijk irritant! App opnieuw geinstaleerd modem alles opnieuw enz enz,

Ik heb t vermoeden dat er een grote bug in die app zit en dit is al enige tijd gaande,

Wat ik ook raar vind is dat men bij ziggo niemand je telefonisch kan helpen en door sturen naar de community.

Ik betaal voor diensten die horen te werken en en heb nota bene pods besteld omdat t het aan de verbinding kon liggen,maar lees dat in deze 2 weken hier dus meer meldingen van zijn gekomen 

Uitgelicht
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank voor alle meldingen tot dusver! Om een goed overzicht te krijgen van de problemen, willen we graag de volgende gegevens verzamelen:

 

-Type en model apparaat

-Besturingssysteem

-Hoe vaak/snel sluit de app af?

-Zie je ook een foutmelding, zoja welke?

-Gebeurt dit bij live TV, Replay TV en/of Movies/Series?

 

Controleer te allen tijde of je de meest recente versie van zowel je besturingssysteem als Ziggo GO hebt.

 

Ervaar je dit probleem bij Android TV? Meld je dan in dit topic.

Ervaar je dit probleem op een iOS-apparaat? Meld je dan in dit topic.

65 Reacties 65
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Op welk apparaat speelt dit? Merk en typenr svp. vermelden.

titus de vries
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dit gebeurt op beide tablets van,lenovo yogo

titus de vries
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Is er niemand die een tip heeft wat miss kan helpen?

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @titus de vries, welkom op de Ziggo Community!

 

We hebben op dit moment diverse crashes in onderzoek, ook bij Android-apparaten. In een ander topic werd er nog gemeld dat het uitmaakt of er 'interactie' is met je apparaat; bijvoorbeeld even je volume harder en zachter doen of je scherm activeren. In dat geval crasht hij minder snel. Ik ben benieuwd of jij daar nog verschil in merkt.

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Bij mij precies hetzelfde probleem. Ook sinds enkele weken. Betreft een samsung tablet. Na ongeveer een half uur sluit de app steeds vanzelf af. 

bvangulick

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb al maanden last van dat de app ze eigen afsluit wel 4 keer per avond gek van op ipad

 

bvangulick

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oja ook nog een nieuwen iPad gekocht dacht dat die misschien te oud was? Maar het zelfde ook vaak dat je heel maal alles moet invullen naam en wachtwoord!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @brigittasophia, @titus de vries voor Android-toestellen is vandaag een nieuwe update verschenen van Ziggo GO, versie 4.46.6219. Hier zit ook een fix in voor crashes die voorkomen. Ik ben benieuwd of je hiermee verbetering merkt!

 

@bvangulick - We zijn op dit moment crashes bij iOS-apparaten aan het onderzoeken. Dit is het centrale topic daarvoor, zou je daar je type iPad & iOS willen vermelden?

bvangulick

Level 2
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn oude iPad 16.3 5e generatie mijn nieuwen iPad 16.3.1 9e generatie software 4.46.6214 bijde zelfde probleem sluiten zich zelf uit 4 a 5 keer per avond gek te worden en het probleem is lang bij jullie bekent!

titus de vries
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb inmiddels de updates geinstaleerd,

En sinds een 19.00 aangezet tis nu 21.45

En al 4 keer er uit gegooid ,ben dr wel klaar mee, morgen zal ik de type tablets en ios vermelden heb ze uitgezet 

brigittasophia

Level 3
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Na de update helaas geen verbetering. Het is nu zelfs nog erger geworden. Tijdens het kijken gaat de app om de zoveel tijd steeds terug naar de homepagina. 

Cineos

Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Ook bij mij dezelfde klacht betreft ook hier een samsung tablet de app sluit op willekeurige tijden uit zichzelf af!

Cineos

Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Hier precies hetzelfde op willekeurige tijden sluit de app uit zichzelf.

Vandaag zondag 12 maart was dat na een uur ik gebruik Android 13 op een Samsung s8 tablet.

Cineos

Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Hier hetzelfde probleem vandaag zondag 12 maart sloot de app zichzelf na een uur af.

Het betreft een samsung tablet s8 met android 13.

Cineos

Level 4
  • 40Posts
  • 3Oplossingen
  • 17Likes

Hier precies hetzelfde vandaag zondag 12 maart na een uur sloot de app zichzelf af,

Ik gebruik een samsung tablet s8 met android 13.

Mazda1 9 2 0

Level 4
  • 27Posts
  • 3Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb precies het zelfde . Ook app opnieuw geïnstalleerd en modem opnieuw opgestart . Probleem blijft .

Dit sinds afgelopen week 

 

doedi1960

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo 

Ik heb herzelfde lrobleem op mijn tab a7 van samsung

Alles opnieuw gedaan zols frisse instalatie en terug zetten naar fabrieks instellingen maar niets werkt en inderdaad de helpdesk weet niet wat dr aande hand is en steeds joor je dat ze dat nog niet eerder hebben gehoord maar hier staan er meer

Gr Theo

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8991Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Dank voor alle meldingen tot dusver! Om een goed overzicht te krijgen van de problemen, willen we graag de volgende gegevens verzamelen:

 

-Type en model apparaat

-Besturingssysteem

-Hoe vaak/snel sluit de app af?

-Zie je ook een foutmelding, zoja welke?

-Gebeurt dit bij live TV, Replay TV en/of Movies/Series?

 

Controleer te allen tijde of je de meest recente versie van zowel je besturingssysteem als Ziggo GO hebt.

 

Ervaar je dit probleem bij Android TV? Meld je dan in dit topic.

Ervaar je dit probleem op een iOS-apparaat? Meld je dan in dit topic.

Bass64

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Product: Samsung Galazy Tab S7 (SM-T870)

Android: 13 (version One UI: 5.1) (Kernel Versie: 4.19.113-25908505)

Ziggo Go app versie: 4.46.6219

 

Crashed na een tijdje. Krijg heel even een (blauw/grijzig scherm) en daarna is de app afgesloten. Geen meldingen verder.
Dit is bij TV & Replay en een willekeurig zender die ik live kijk.

Wat ik zelf geprobeerd heb: Cash en app verwijderd opnieuw geïnstalleerd. En daarna de tablet opnieuw opgestart.

Uitgelicht topic