Zojuist geprobeerd om IkVertrekXL van gisteravond terug te kijken, maar is weer niet te doen!
Al sinds juni is de app regelmatig onbruikbaar : app start niet op, tijdens het kijken ineens de mededeling dat er geen abonnement is voor deze zender, een vreemde foutcode, slechte verbinding en dus stopt de app, heel onduidelijk beeld. En dan niet te vergeten dat ik zo goed als iedere dag opnieuw moet inloggen.
Ziggo houd er schijnbaar van om de klachten vanaf juni niet samen te voegen tot een topic, maar lekker te verspreiden, zodat het misschien iets minder erg lijkt.
In andere topics heb ik wel eens gelezen dat het kan helpen om de app af en toe opnieuw te laten opstarten, bij de instellingen de app geforceerd te laten stoppen of zelfs opnieuw te installeren. Ondertussen ben ik langer bezig om de app werkend te krijgen dan de duur van het desbetreffende programma.
Gebeld met de klantenservice, maar die verwijzen je doodleuk door naar de community alwaar dus al vanaf juni dezelfde klachten worden gemeld en ziggo heel af en toe eens meld dat ze op de hoogte zijn van de problemen en bezig zijn met de oplossing. En dat al vanaf juni !!!
De connectbox staat op anderhalve meter van mijn Google Chromecast met TV. Vanmiddag via de F1 Pro app storingvrij kunnen kijken en omdat we nu weer geen gebruik kunnen maken van replay tv, gaan we maar weer iets storingvrij op netflix kijken via het 4K abonnement. Beide zonder haperingen of slecht beeld, dus aan de verbinding ligt het niet. Het is dus gewoon de bijzonder slecht ziggogo app.
Wanneer lossen jullie het nu eens op ziggo?