famrikkennoij

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo GO app: Na wijzigen wachtwoord lukt inloggen niet meer

duidelijke vraag dan:

ik heb mijn wachtwoord moeten veranderen, zelfde gebruikersnaam maar nieuw wachtwoord, nu kunnen we niet meer inloggen op de ziggo go app gastaccount... wie helpt me?

Inloggen op mijn ziggo enz lukt allemaal wel.... rara??

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@famrikkennoij "ziggo go app gastaccount"

Ziggo Go app kent geen gastaccount, je moet inloggen in de Ziggo Go app met je Mijn Ziggo inlog gegevens.

Ook als je op meerdere apparaten inlogt in de Ziggo Go app, dan is dat altijd met je Mijn Ziggo inlog gegevens.

 

Blijf SVP in je eerdere topic over hetzelfde onderwerp reageren waar al reacties staan.

2 topics over hetzelfde geeft vaak dezelfde vragen en antwoorden met eventueel verwarring tot gevolg.

Je eerdere topid: gastaccount ziggo go app werkt niet meer - Ziggo Community

famrikkennoij
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

ik zal zo reageren op beide posts en ik noem het gastaccounts maar het is idd gewoon inloggen op de Ziggo Go App met de inloggegevens van Mijn Ziggo...

Echter... dan krijgt mijn dochter, en wij ook op onze tablet, de melding dat de inloggegevens niet kloppen ???

famrikkennoij
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

probleem is opgelost!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

SVP je vraag in het andere topic stellen en reageren, anders blijven er nog 2 topics actief over hetzelfde onderwerp lopen met allerlei mogelijk verwarringen tot gevolg.

famrikkennoij
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

heb bij beide topics vermeld dat het probleem is opgelost

Uitgelicht topic