Hallo,
Ik probeer tv te kijken via de Ziggo GO TV app op mijn Nvidia Shield TV.
maar de app blijft maar laden en geeft de melding:
'Helaas, er is een probleem opgetreden bij het afspelen van de video. Probeer het opnieuw."
Ik heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft helaas niks geholpen. Iemand anders nog een idee?
groetjes.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik had nog even verder gezocht, na een reboot doet de app het weer. Opgelost!
Restarten Nvidia Shield
Wil je het apparaat ook opnieuw opstarten? Kijk dan op de website van Nvidia hoe je dat doet:
Sleep now or Restart (nvidia.com)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik had nog even verder gezocht, na een reboot doet de app het weer. Opgelost!
Restarten Nvidia Shield
Wil je het apparaat ook opnieuw opstarten? Kijk dan op de website van Nvidia hoe je dat doet:
Sleep now or Restart (nvidia.com)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.