Listet
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO - Movies & Series - Geen abonnement

Van de ene op de andere dag krijg ik de melding dat ik geen abonnement heb voor series, terwijl ik in mijn account zie dat het wel zo is. Op al mijn device,  klantenservice vind het ook vreemd maar heeft geen oplossing. Iemand?

11 Reacties 11
IDEE
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Toevallig heb ik een vergelijkbaar probleem. Ik ben al 6 weken ermee bezig. Toevallig ook een internetverbinding bij ziggo zakelijk? Of iets raars terug te zien in de facturen dat er een omzetting in abonnement plaatsgevonden heeft?

Listet
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee geen van beide

naidroj
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde. Eergister keek ik nog series op 3 verschillende devices. Nu kan ik niets meer en staat er 'abonnement bekijken' alsof ik geen abonnement zou hebben. Heel vreemd, zou ook wel prettig zijn als dit verholpen zou kunnen worden. Want de klantenservices wist het inderdaad ook niet.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47707Posts
  • 2891Oplossingen
  • 10520Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4339Posts
  • 438Oplossingen
  • 1124Likes

Goedemorgen allemaal,

Jullie zijn niet de enige met dit probleem. We zien meerdere meldingen voorbij komen in een korte tijd en zijn daarom op zoek naar voorbeelden. Je mag onderstaande vragen kopiëren en aanvullen in een reactie, alvast bedankt! 

Klantnummer: *Zoek ik voor je op, zorg dat de adresgegevens in je profiel up to date zijn*
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: 
Welke content probeert je te kijken: 
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: 
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo): 
Werkt het wel op de Ziggo GO app: 
Werkt het op de Mediabox:
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: 

adagmar
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klantnummer: ** Klantnummer verwijderd door moderator ivm privacy **
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: 17578145
Welke content probeert je te kijken: HBO
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: ja
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo): ja
Werkt het wel op de Ziggo GO app: nee
Werkt het op de Mediabox:  nee, ik heb een CI+ module in oud UPC gebied. Dus daar werkt het niet. 
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest:  chrome en edge, beiden doen niets. 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4339Posts
  • 438Oplossingen
  • 1124Likes

Dankjewel @adagmar, bij het klantnummer wat je hebt ingevuld zie ik een andere gebruikersnaam voor Mijn Ziggo namelijk: YVOxxxMAAT. Klopt deze en log je hiermee ook in in jouw Ziggo Go account? 

adagmar
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ja, dat had ik ook ingevuld, maar blijkbaar verkeerd geplakt maar YvoMaat dat klopt

 

naidroj
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

Werk niet op app, browser of elk ander medium dat ik geprobeerd heb.

Zender pakket staat wel actief.

Het mediabox verhaal heb ik geen idee van. Ben ik niet zo in thuis.

 

 

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4339Posts
  • 438Oplossingen
  • 1124Likes

Het probleem is, mede door jullie voorbeelden, nu in onderzoek bij de juiste afdeling 🙂 Super bedankt daarvoor!

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 4339Posts
  • 438Oplossingen
  • 1124Likes

Goedemiddag! 

Een update van deze kant: Het probleem is opgelost! Loop je toch nog ergens tegenaan, laat het dan gerust weten.