Listet

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO - Movies & Series - Geen abonnement

Van de ene op de andere dag krijg ik de melding dat ik geen abonnement heb voor series, terwijl ik in mijn account zie dat het wel zo is. Op al mijn device,  klantenservice vind het ook vreemd maar heeft geen oplossing. Iemand?

16 Reacties 16
IDEE

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Toevallig heb ik een vergelijkbaar probleem. Ik ben al 6 weken ermee bezig. Toevallig ook een internetverbinding bij ziggo zakelijk? Of iets raars terug te zien in de facturen dat er een omzetting in abonnement plaatsgevonden heeft?

Listet
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee geen van beide

naidroj

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde. Eergister keek ik nog series op 3 verschillende devices. Nu kan ik niets meer en staat er 'abonnement bekijken' alsof ik geen abonnement zou hebben. Heel vreemd, zou ook wel prettig zijn als dit verholpen zou kunnen worden. Want de klantenservices wist het inderdaad ook niet.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedemorgen allemaal,

Jullie zijn niet de enige met dit probleem. We zien meerdere meldingen voorbij komen in een korte tijd en zijn daarom op zoek naar voorbeelden. Je mag onderstaande vragen kopiëren en aanvullen in een reactie, alvast bedankt! 

Klantnummer: *Zoek ik voor je op, zorg dat de adresgegevens in je profiel up to date zijn*
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: 
Welke content probeert je te kijken: 
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: 
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo): 
Werkt het wel op de Ziggo GO app: 
Werkt het op de Mediabox:
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: 

adagmar

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Klantnummer: ** Klantnummer verwijderd door moderator ivm privacy **
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: 17578145
Welke content probeert je te kijken: HBO
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: ja
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo): ja
Werkt het wel op de Ziggo GO app: nee
Werkt het op de Mediabox:  nee, ik heb een CI+ module in oud UPC gebied. Dus daar werkt het niet. 
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest:  chrome en edge, beiden doen niets. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Dankjewel @adagmar, bij het klantnummer wat je hebt ingevuld zie ik een andere gebruikersnaam voor Mijn Ziggo namelijk: YVOxxxMAAT. Klopt deze en log je hiermee ook in in jouw Ziggo Go account? 

adagmar

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ja, dat had ik ook ingevuld, maar blijkbaar verkeerd geplakt maar YvoMaat dat klopt

 

naidroj

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemiddag,

 

Werk niet op app, browser of elk ander medium dat ik geprobeerd heb.

Zender pakket staat wel actief.

Het mediabox verhaal heb ik geen idee van. Ben ik niet zo in thuis.

 

 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Het probleem is, mede door jullie voorbeelden, nu in onderzoek bij de juiste afdeling 🙂 Super bedankt daarvoor!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3331Likes

Goedemiddag! 

Een update van deze kant: Het probleem is opgelost! Loop je toch nog ergens tegenaan, laat het dan gerust weten. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Sinds mijn Movies en Series XL pakket automatisch is gestopt( op zich al vreemd)

Heb ik het gratis Ziggo Sport pakket gewisseld voor Movies en Series L 

Op de Humax werkt alles naar behoren via de Ziggo app op de tablet, ziggogo.tv en Ziggo Go TV op de Firestick nog niet. 

In Mijn Ziggo staat het actief box info in de app klopt ook. Nu nagenoeg 24 uur later nog steeds de melding over het nodig hebben van een abonnement. 

Ik heb dus zelf iets gewijzigd, niet plots zoals in het start bericht.

 

Roni

Level 2
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @RoWi.

Ik heb even een kijkje voor je genomen achter de schermen. Je maakte gebruik van 6 maanden gratis Movies en Series XL. Na deze periode van 6 maanden is het abonnement automatisch gestopt. Het klopt dus dat dit uit het niets is gestopt. Sinds gisteren 23 oktober (iets na 15:00 uur) is Movies en Series L actief komen te staan. Qua rechten staat alles administratief goed. In de praktijk zien we dat het bekijken van de zenderpakketten (en content daarvan) via Ziggo GO vaak 24 uur in beslag neemt. Al snap ik dat de communicatie op de website hierover verwarring schept. Ik heb in het systeem nog wel even een ''boost'' gestuurd. In ieder geval moet het in de loop van vandaag ook via Ziggo GO werken. Houd er wel rekening mee dat bij Movies en Series L je niet de extra zenders krijgt zoals bij Movies en Series XL het geval is. Het betreft dus echt het aanbod van On Demand en HBO content. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Cecilia thx voor de update en excuses voor het dubbel posten.

Bij de start van de 6 maanden was niet doorgedrongen, dat het automatisch zou stoppen, daar kwam ik vrijdag achter toen CI niet meer zichtbaar was. Controle van de facturen liet toen inderdaad zien stopt automatisch, dat is dus goed gegaan. We zijn hier thuis nog aan het afwegen of dat nieuwe zender pakket voor ons de kosten waard zijn. De Ziggo Sport zenders keken wij niet, vandaar de wisseling. Mijn wens is dat zender pakket te kunnen zien als Ziggo en Vodafone combinatie, maar dat is hier off topic.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Geen enkel probleem @RoWi. Een dubbelcheck kan nooit kwaad! Ik ben in elk geval blij dat de aap uit de mouw is wat betreft het stoppen van Movies en Series XL. We hebben momenteel nog wel een actie waarbij je Movies en Series XL met 50% korting kunt afnemen voor een periode voor 4 maanden. Mocht je de extra kanalen wel missen, dan is dat misschien wel een leuke actie om in gedachten te houden voor de komende koude maanden. 

En inderdaad offtopic, maar Ik deel die wens ook met je! 

Uitgelicht topic