Over de update van Ziggo GO
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik krijg op meerdere toestellen de melding "ziggo go je hebt een abonnement nodig". Waar kan ik zien op welke toestellen ik sta ingelogd zodat ik alles kan resetten?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Bjornski1976, daar gaat het inderdaad fout, aangezien dat niet je klantnummer is. Of misschien is dat een oud klantnummer. Je kunt je klantnummer vinden in de e-mails die je van ons krijgt. Daarmee kun je registreren voor Mijn Ziggo! Wil je dat eens doen?
Log je in met je Mijn Ziggo inlog gegevens?
Kun je met die inlog gegevens wel inloggen in Mijn Ziggo?
Ik kan wel met alle apparaten inloggen maar krijg geen tv zender te zien. Ik plaats daarvan krijg ik de opmerking.
Kun je met die inlog gegevens wel inloggen in Mijn Ziggo?
En zie je dan daar wat je abonnement is?
@Bjornski1976 schreef:Ik krijg op meerdere toestellen de melding "ziggo go je hebt een abonnement nodig". Waar kan ik zien op welke toestellen ik sta ingelogd zodat ik alles kan resetten?
Helaas heeft Ziggo die mogelijkheid niet. Het enige is op alle device's uitloggen. Het heeft er alle schijn van dat dit een administratief probleem is.
Komt deze melding ook in beeld als er naar NPO 1 of andere zenders wordt gekeken.
Komt deze melding er ook als er via www.ziggogo.tv wordt gekeken?
De enige andere reden is dat er internet only wordt afgenomen of Internet en TV zonder Ziggo Go.
Ja kan op mijnziggo met dezelfde inlog gegevens wel inloggen.
Vreemde is dat ik alleen mijn facturen en gegevens kan benaderen. Verbruik en Producten staan licht grijs aangegeven en zijn niet te selecteren.
Als ik kijk onder facturen en/of betalingen krijg ik niets te zien. Onder gegevens staat wel het e.e.a..
Ik heb internet en tv van ziggo.
Dat is dan iets administratiefs, net alsof het abonnement is opgezegd.
Vreemd, ik zal van de week wel even binnenlopen bij de ziggo/vodafone store in Gorinchem. Bedankt zover voor de assistentie
Heb je ergens een nieuw abonnement gehad met een nieuw klantnummer?
Zo ja, maak met dat nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aan en log daarmee in.
Zo nee, een Ziggo moderator kan ook voor je in de achtergrond kijken en mogelijk zien wat er loos is.
Hoi @Bjornski1976! Wat gek dat je deze melding krijgt.
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je wel een goed abonnement hebt om gebruik te maken van Ziggo Go. Je logt wel in met je klantnummer eindigend op .....176? Heeft Ziggo Go wel gewerkt?
Het heeft wel gewerkt maar mijn klantnummer is ****499.
En daar gaat het al fout, 2 verschillende klantnummers?!
@Bjornski1976, daar gaat het inderdaad fout, aangezien dat niet je klantnummer is. Of misschien is dat een oud klantnummer. Je kunt je klantnummer vinden in de e-mails die je van ons krijgt. Daarmee kun je registreren voor Mijn Ziggo! Wil je dat eens doen?
Top, dit was het probleem. Ik heb een nieuw registratie aangemaakt en nu werkt het 😉 Top en bedankt voor de assistentie
O, wat fijn @Bjornski1976, het is opgelost! Mooi zo, en nu maar genieten, veel plezier 🤗
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...