Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
Bjornski1976

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO: Je hebt een abonnement nodig

Ik krijg op meerdere toestellen de melding "ziggo go je hebt een abonnement nodig". Waar kan ik zien op welke toestellen ik sta ingelogd zodat ik alles kan resetten?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2050Posts
  • 200Oplossingen
  • 374Likes

@Bjornski1976, daar gaat het inderdaad fout, aangezien dat niet je klantnummer is. Of  misschien is dat een oud klantnummer. Je kunt je klantnummer vinden in de e-mails die je van ons krijgt. Daarmee kun je registreren voor Mijn Ziggo! Wil je dat eens doen?

Bekijk in context

14 Reacties 14
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56418Posts
  • 3708Oplossingen
  • 13512Likes

Log je in met je Mijn Ziggo inlog gegevens?

Kun je met die inlog gegevens wel inloggen in Mijn Ziggo?

Bjornski1976
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik kan wel met alle apparaten inloggen maar krijg geen tv zender te zien. Ik plaats daarvan krijg ik de opmerking.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56418Posts
  • 3708Oplossingen
  • 13512Likes

Kun je met die inlog gegevens wel inloggen in Mijn Ziggo?

En zie je dan daar wat je abonnement is?

RoWi.
Expert
Expert
  • 12609Posts
  • 572Oplossingen
  • 3469Likes

@Bjornski1976  schreef:

Ik krijg op meerdere toestellen de melding "ziggo go je hebt een abonnement nodig". Waar kan ik zien op welke toestellen ik sta ingelogd zodat ik alles kan resetten?


Helaas heeft Ziggo die mogelijkheid niet. Het enige is op alle device's uitloggen. Het heeft er alle schijn van dat dit een administratief probleem is. 

Komt deze melding ook in beeld als er naar NPO 1 of andere zenders wordt gekeken.

Komt deze melding er ook als er via www.ziggogo.tv wordt gekeken?

 

De enige andere reden is dat er internet only wordt afgenomen of Internet en TV zonder Ziggo Go. 

Bjornski1976
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja kan op mijnziggo met dezelfde inlog gegevens wel inloggen.

 

Vreemde is dat ik alleen mijn facturen en gegevens kan benaderen. Verbruik en Producten staan licht grijs aangegeven en zijn niet te selecteren.

 

Als ik kijk onder facturen en/of betalingen krijg ik niets te zien. Onder gegevens staat wel het e.e.a.. 

 

Ik heb internet en tv van ziggo.

RoWi.
Expert
Expert
  • 12609Posts
  • 572Oplossingen
  • 3469Likes

Dat is dan iets administratiefs, net alsof het abonnement is opgezegd.

Bjornski1976
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vreemd, ik zal van de week wel even binnenlopen bij de ziggo/vodafone store in Gorinchem. Bedankt zover voor de assistentie

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56418Posts
  • 3708Oplossingen
  • 13512Likes

Heb je ergens een nieuw abonnement gehad met een nieuw klantnummer?

Zo ja, maak met dat nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aan en log daarmee in.

 

Zo nee, een Ziggo moderator kan ook voor je in de achtergrond kijken en mogelijk zien wat er loos is.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2050Posts
  • 200Oplossingen
  • 374Likes

Hoi @Bjornski1976! Wat gek dat je deze melding krijgt. 
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je wel een goed abonnement hebt om gebruik te maken van Ziggo Go. Je logt wel in met je klantnummer eindigend op .....176? Heeft Ziggo Go wel gewerkt?

Bjornski1976
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het heeft wel gewerkt maar mijn klantnummer is ****499. 

Pineapple
Expert
Expert
  • 916Posts
  • 115Oplossingen
  • 237Likes

En daar gaat het al fout, 2 verschillende klantnummers?!

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 2050Posts
  • 200Oplossingen
  • 374Likes

@Bjornski1976, daar gaat het inderdaad fout, aangezien dat niet je klantnummer is. Of  misschien is dat een oud klantnummer. Je kunt je klantnummer vinden in de e-mails die je van ons krijgt. Daarmee kun je registreren voor Mijn Ziggo! Wil je dat eens doen?

Bjornski1976
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top, dit was het probleem. Ik heb een nieuw registratie aangemaakt en nu werkt het 😉 Top en bedankt voor de assistentie

 

Pineapple
Expert
Expert
  • 916Posts
  • 115Oplossingen
  • 237Likes

O, wat fijn @Bjornski1976, het is opgelost! Mooi zo, en nu maar genieten, veel plezier 🤗

https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates