1
Vraag
2
Reacties
Bjornski1976

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO: Je hebt een abonnement nodig

Ik krijg op meerdere toestellen de melding "ziggo go je hebt een abonnement nodig". Waar kan ik zien op welke toestellen ik sta ingelogd zodat ik alles kan resetten?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Bjornski1976, daar gaat het inderdaad fout, aangezien dat niet je klantnummer is. Of  misschien is dat een oud klantnummer. Je kunt je klantnummer vinden in de e-mails die je van ons krijgt. Daarmee kun je registreren voor Mijn Ziggo! Wil je dat eens doen?

Bekijk in context

18 Reacties 18
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Log je in met je Mijn Ziggo inlog gegevens?

Kun je met die inlog gegevens wel inloggen in Mijn Ziggo?

Bjornski1976
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kan wel met alle apparaten inloggen maar krijg geen tv zender te zien. Ik plaats daarvan krijg ik de opmerking.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je met die inlog gegevens wel inloggen in Mijn Ziggo?

En zie je dan daar wat je abonnement is?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Bjornski1976  schreef:

Ik krijg op meerdere toestellen de melding "ziggo go je hebt een abonnement nodig". Waar kan ik zien op welke toestellen ik sta ingelogd zodat ik alles kan resetten?


Helaas heeft Ziggo die mogelijkheid niet. Het enige is op alle device's uitloggen. Het heeft er alle schijn van dat dit een administratief probleem is. 

Komt deze melding ook in beeld als er naar NPO 1 of andere zenders wordt gekeken.

Komt deze melding er ook als er via www.ziggogo.tv wordt gekeken?

 

De enige andere reden is dat er internet only wordt afgenomen of Internet en TV zonder Ziggo Go. 

Bjornski1976
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja kan op mijnziggo met dezelfde inlog gegevens wel inloggen.

 

Vreemde is dat ik alleen mijn facturen en gegevens kan benaderen. Verbruik en Producten staan licht grijs aangegeven en zijn niet te selecteren.

 

Als ik kijk onder facturen en/of betalingen krijg ik niets te zien. Onder gegevens staat wel het e.e.a.. 

 

Ik heb internet en tv van ziggo.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Dat is dan iets administratiefs, net alsof het abonnement is opgezegd.

Bjornski1976
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Vreemd, ik zal van de week wel even binnenlopen bij de ziggo/vodafone store in Gorinchem. Bedankt zover voor de assistentie

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je ergens een nieuw abonnement gehad met een nieuw klantnummer?

Zo ja, maak met dat nieuwe klantnummer een nieuw Mijn Ziggo aan en log daarmee in.

 

Zo nee, een Ziggo moderator kan ook voor je in de achtergrond kijken en mogelijk zien wat er loos is.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Bjornski1976! Wat gek dat je deze melding krijgt. 
Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie dat je wel een goed abonnement hebt om gebruik te maken van Ziggo Go. Je logt wel in met je klantnummer eindigend op .....176? Heeft Ziggo Go wel gewerkt?

Bjornski1976
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het heeft wel gewerkt maar mijn klantnummer is ****499. 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

En daar gaat het al fout, 2 verschillende klantnummers?!

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Bjornski1976, daar gaat het inderdaad fout, aangezien dat niet je klantnummer is. Of  misschien is dat een oud klantnummer. Je kunt je klantnummer vinden in de e-mails die je van ons krijgt. Daarmee kun je registreren voor Mijn Ziggo! Wil je dat eens doen?

Bjornski1976
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Top, dit was het probleem. Ik heb een nieuw registratie aangemaakt en nu werkt het 😉 Top en bedankt voor de assistentie

 

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

O, wat fijn @Bjornski1976, het is opgelost! Mooi zo, en nu maar genieten, veel plezier 🤗

https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go

WIEWEET

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het euvel ook midden in een film op Ziggo Go Movies. Ik heb Hollands Nieuwe en Ziggo abonnement al jaren en nooit dit probleem gehad. Ik heb niets aan mijn abonnement veranderd

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @WIEWEET! Je reageert op een vrij oud topic 😋 Even checkje, krijg je midden in een film op ZiggoGO dat je een abonnement nodig hebt? Je kan altijd even de app opnieuw downloaden als dit probleem pas net speelt. 

WIEWEET

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Carlien, bedankt voor antwoord. Hoe doe ik dat, opnieuw downloaden? Ik kijk Ziggo Go Movies op mijn desktop computer. Ik draai op Windows. Ik heb Microsoft Edge en Google Chrome geinstalleerd op mijn computer. Ik heb Hollands Nieuwe en Ziggo 3-in-1 pakket (internet, telefonie en tv). Mijn klantnr eindigt op 328,  postcode is 1075SM 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Kijk je via de browser of via de app op je Windows PC? @WIEWEET Dan zou ik even de cookies verwijderen van de browser die je gebruikt en het dan nog eens proberen 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic