1
Vraag
2
Reageer en help mee
Joop195763

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo GO: Inloggen lukt niet

Wij kunnen al 1,5 maand geen ziggo go kijken op tablet of telefoon, sinds de installatie van de nieuwe mediabox Next.
5 à 6 keer gebeld met de klantenservice van Ziggo, geen resultaat ondanks allerlei probeersels ( account verwijderen en opnieuw aanmaken, wachtwoord veranderen, app opnieuw installeren etc etc). 
Vandaag werd geadviseerd door Ziggo om de vraag bij de community neer te leggen. Bij deze .…

Heeft iemand een oplossing/advies?

Alvast bedankt 

11 Reacties 11
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Joop195763 , welkom hier op de Community! 

Wat ontzettend balen dat je al zo'n tijd niet meer van Ziggo GO gebruik kunt maken. Dat is een gemis, natuurlijk! Ik kijk graag met je mee naar wat er aan de hand is. 

Ik zie dat je Mediabox Next wel goed actief staat, ook onder je abonnement. Ik ben even benieuwd. 

Als je inlogt in Mijn Ziggo en dan bovenin de balk naar Producten gaat. Zie je dan ook een tabblad TV? En staat de Mediabox Next met het abonnement daar ook onder?

Joop195763
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Marije, dank voor je bericht. Bij Mijn Ziggo onder producten staat televisie, maar niet de Mediabox Next.

is dit het probleem?

ik hoor het graag, vriendelijke groet van Joop 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Ik verwacht inderdaad dat het daar dan ergens goed gaat. De volledige activatie achter je tv pakket, blijft ergens vast hangen. Hierdoor staat dit niet goed in Mijn Ziggo. Ziggo GO haalt alle abonnementsinformatie uit Mijn Ziggo weg. 
Als iets daar dus niet staat, doet Ziggo GO het niet. 

 

Ik ga nu een order aan maken om ervoor te zorgen dat dit nu alsnog zo snel mogelijk nog recht gezet wordt! Het duurt maximaal 72 uur voordat alles in Mijn Ziggo staat 😉 Je kunt het daar dus in de gaten houden.

Joop195763
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Dank je Marije, wij wachten 72 uur en bekijken dan of alles weer werkt.

We hadden al eerder gevraagd om te kijken of alles goed doorgegeven is en of het abonnement goed doorgevoerd is, maar daar is niets mee gedaan.

Dus als dit de oplossing blijkt te zijn, zijn we blij…..!

Maar ook teleurgesteld omdat er al meer dan 1,5 maand overheen is gegaan.

Wij zijn benieuwd!

Groeten van Joop

LdG

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemiddag,

Heb de app op mijn nieuwe Iphone 11 geinstaleerd en verwijderd zoals voorgesteld, maar kan nu dus alleen programma's via replay terugkijken en niet live.

Op mijn oude Iphone had ik hier geen problemen mee. Ook niet met mijn Next mediabox.

Andere oplossingen / suggesties?

 

Gr.,

L.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @LdG 
Wat apart dat het bij jou niet werkt! Ik heb een kijkje achter de schermen genomen en er zijn recent ook geen wijzigingen in je abonnement geweest die het zouden kunnen verklaren. Ook in Mijn Ziggo staat alles juist met betrekking van je abonnement. Dat laatste is van belang, aangezien Ziggo GO werkt op basis van de gegevens in Mijn Ziggo. Ik zie administratief dus niet iets wat het euvel kan verklaren. Ter check. Je kunt wel live tv-kijken via de Ziggo GO app op een andere device en ook via ziggogo.tv (browser) ervaar je geen problemen? Als je daarmee geen issues ervaart, dan raad ik je aan om op jouw iPhone 11 even uit te loggen in de Ziggo GO App, jouw device te herstarten en opnieuw in te loggen. 

Joop195763
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Cecilia, bedankt voor je bericht.

wij kunnen op geen enkel device tv kijken en ook bij ziggogo.tv krijgen we de melding dat inloggen niet mogelijk is. Opnieuw opstarten, opnieuw app downloaden, cache geheugen leeg maken, account opnieuw aanmaken, etc.etc. het helpt allemaal niet. 

Wat nu?

Benieuwd of er nog antwoorden zijn…...

LdG

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedendag Cecilia,

bedankt voor de tip en alles werkt weer. iPhone opnieuw opgestart en op de app uitgelogd en opnieuw ingelogd. 
 

Gr. 
LdG

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3328Likes

Hey @Joop195763

Wat rot dat er nog geen vooruitgang in zit. Ik ben er opnieuw ingedoken voor je en de Mediabox Next staat nog steeds niet actief onder jouw producten waardoor het gebruik van Ziggo Go ook nog steeds niet lukt. De order die Marije eerder aan heeft gemaakt, is gesloten met de notitie dat het is opgelost. Helaas is er toch wat over het hoofd gezien, sorry daarvoor!  Ik heb het daarom doorgestuurd naar de afdeling die dit in de achterliggende systemen kan oplossen. Zodra dit is opgelost, laten we het je in dit topic weten. 

@LdG super dat het voor jou is opgelost! Thanks ook voor de terugkoppeling en alvast fijne feestdagen 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Joop195763 . Ik krijg zojuist respons op de melding van Mariska, dat alles nu zou moeten werken! Nu ben ik natuurlijk enorm benieuwd hoe het gaat bij jou ^^. 

Joop195763
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hallo Lycke, dank voor de melding. Net geprobeerd, en inderdaad, we kunnen inloggen en kijken. Bijna niet te geloven na bijna 2 maanden problemen……..

Bedankt voor het oplossen, maar zoals ik al eerder zei: we zijn teleurgesteld dat het zo lang heeft geduurd, terwijl we vanaf het begin aangegeven hebben dat er iets niet goed doorgevoerd lijkt te zijn in de administratie van Ziggo.

Maar goed, daar kun jij niets aan doen, nogmaals dank!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic