Bart77

Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO 7 dagen terugkijken werkt niet meer

Sinds we een nieuwe mediabox hebben lijkt het niet mogelijk meer te zijn om via Ziggo Go op de pc en mobiel 7 dagen terug te kijken. 2 dagen kan nog wel. Klopt ons abonnement niet meer? In mijn Ziggo staat die nog wel steeds op max.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bart77
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wij hebben inmiddels 2 nieuwe Next boxen ontvangen en alles lijkt weer goed te werken.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @Bart77! Welkom op de Ziggo Community! 

Wat frappant dat je niet meer langer dan 2 dagen terug kan kijken op de Ziggo Go app. Dit zou wel gewoon moeten kunnen, zelfs zonder digitaal tv abonnement! Krijg je een foutmelding?  
Hoe staat je pakket in Mijn Ziggo? En wil je de Ziggo Go app eens verwijderen, apparaat opnieuw opstarten en de app weer downloaden? Hoe gaat het dan?

Bart77
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Nee, ik krijg geen foutmelding. Kan alleen niet terugkijken. De enige optie die er staat is toevoegen aan de kijklijst. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat veranderd niets. Ik heb Internet Max en TV Complete in mijn pakket staan.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Gek hoor! Jammer dat dit niet iets veranderd! Kun je het eens via een ander apparaat proberen? Of heb je dit op alle apparaten? Werkt het wel via ziggogo.tv?

Bart77
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het op alle apparaten die ik getest heb. Dus telefoon, tablet en pc. 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Duidelijk verhaal @Bart77. Zou je jouw adresgegevens nog willen toevoegen in jouw profiel? Dan kunnen we meekijken. Deze gegevens zijn verder niet openbaar te zien. 

Bart77
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Toegevoegd

Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 11789Posts
  • 897Oplossingen
  • 4304Likes

@Bart77 
Bedankt voor het delen van je adresgegevens. Het enige wat ik terug zie in onze systemen is dat we jouw vorige Mediabox XL hebben omgeruild voor een nieuwe, i.c.m. de nieuwste software.

 

Op het abonnement vlak zie ik niets gewijzigd, waardoor ik niet gelijk kan verklaren wat er mis gaat. 

Kun je op de Mediabox XL wel gewoon tot 7 dagen terugkijken?

Bart77
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

XL box kan ook maar 2 dagen terugkijken. Lijkt of hij het goede abonnement niet pakt.

Bart77
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Correctie, op mediabox kan ik helemaal niet terugkijken.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Krijg je een foutmelding? Er was vandaag wel een storing waardoor On Demand ook niet werkte, dus zou je het nog eens kunnen proberen? 

Bart77
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

nee, hij geeft alleen aan dat ik dan een abonnement moet afsluiten/aanpassen.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Bart77. Ik ben nog eens op speurtocht gegaan en zag ik onze achterliggende systemen dat de productopties niet helemaal juist in het abonnement staan. Deze opties zorgen ervoor dat bijvoorbeeld terugkijken of het plannen van een opname werkt. Ik heb dit doorgezet naar de juiste afdeling, zij moeten dit binnen 2 werkdagen herstellen waarna het opgelost zou moeten zijn. 

Wil je dit de komende dagen in de gaten houden en ons laten weten of dit voor de oplossing zorgt? 

Bart77
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Wij hebben inmiddels 2 nieuwe Next boxen ontvangen en alles lijkt weer goed te werken.

Uitgelicht topic