Heisa69

Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Replay tv en movies en series op ziggo go werkt plotseling niet meer

Sinds een paar dagen werkt replay en movies en series plotseling niet meer op de app op onze ipads. Er is niets veranderd sinds de laatste keer dat we iets terug keken. De ipads hebben de nieuwste software (15.1) en de Ziggo go app versie is 4.34.3 Het gekke is dat ik via onze iphones en de mediabox wel terug kunnen kijken. Heb, in overleg met de Ziggo medewerkers al van alles geprobeerd. App opnieuw installeren, modem opnieuw opstarten etc. Wie kan mij helpen dit probleem op te lossen want zelfs de Ziggo klantenservice stuurt me naar deze community omdat ze er geen oplossing voor hebben.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Heisa69
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vandaag is de Ziggo monteur geweest en het probleem is opgelost! Het bleek dat het modem een veel te hoog signasl binnen kreeg en dat er iets niet juist aangesloten was in de meterkast. Daardoor had het modem (gedeeltelijk) de geest gegeven. Nieuw modem en aansluiting aangepast en alles werkt weer. Case closed! Dank voor jullie reactie(s)

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23614Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik heb net even paar programma's terug gekeken op me iPad en op me iPhone en draait inderdaad niet echt lekker, maar het werkt wel. Inladen duurt vrij lang. Opnieuw instellen en verwijderen zal niets helpen, uitloggen wil meestal helpen en dan de app sluiten en weer opnieuw inloggen. Als het goed is is de laatste update 15.1.1. voor iPhone en 15.1 voor de iPad.

IMG_0441.PNG

Dit is de recente Ziggo Go App

 

Hoe staat de wifi ingesteld heeft deze 1 wifi naam of is de 2,4 GHz en de 5 GHz apart van elkaar

Heisa69
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor je reactie. De wifi staat op 1 naam. De software op de ipad is 15.1
Uitloggen en opnieuw inloggen etc werkt niet. Geeft als reactie video kan niet afgespeeld worden.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Heisa69 , dit is zeker geen wenselijke situatie. Fijn dat je onze Community hebt gevonden om dit probleem verder te onderzoeken.

Als je wel gewoon kunt terugkijken via je iPhone, dan weten we bijna zeker dat er niets aan de hand is met je account. Wil je toch voor de zekerheid testen of je wel programma`s kunt terugkijken via ZiggoGO.tv ? Als het daar wel goed werkt, dan moeten we gaan onderzoeken waarom dit niet werkt op je iPad. Ik weet zeker dat @EnergieBoy met zijn Apple ervaring je hiermee heel ver op weg kan helpen 🙂 

 

Heisa69
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Meindert, dank voor je reactie maar ook dat werkt niet. Inmiddels ben ik al weer iets verder. Ik heb bij een vriend met Ziggo bij hem op zijn netwerk ingelogd en daar werkt mijn ipad wel als ik iets terug wil zien. Het ligt dus hoogstwaarschijnlijk aan mijn netwerk. Morgen komt er een Ziggo monteur dus ik ben benieuwd.

Heisa69
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Vandaag is de Ziggo monteur geweest en het probleem is opgelost! Het bleek dat het modem een veel te hoog signasl binnen kreeg en dat er iets niet juist aangesloten was in de meterkast. Daardoor had het modem (gedeeltelijk) de geest gegeven. Nieuw modem en aansluiting aangepast en alles werkt weer. Case closed! Dank voor jullie reactie(s)

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5791Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @Heisa69

 

Wat fijn om te mogen lezen dat het door de monteur is verholpen, super!

Fijn dat het met de nieuwe aansluiting en modem is opgelost en je weer ongestoord thuis kan genieten.

 

Enjoy it all 🙂 Fijne dag gewenst.

amaarsen

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik kan geen tv meer kijken via de app. Er is niet veranderd sinds de laatste keer dat ik deze optie heb gebruikt

amaarsen

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook bij mij werkt het niet meer

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @amaarsen! Dit topic is al wat ouder maar we gaan natuurlijk even kijken wat er gaande is met ZiggoGO bij jou. Kan je helemaal geen live-tv meer kijken? Kan je nog wel inloggen op de app en/of de browser? En wat voor melding krijg je te zien als je probeert tv te kijken? 

amaarsen

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb zaterdag een chat gehad met Ziggo, er was niets mis met mijn account. Gisteren echter werkte alles ineens weer.

 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Oh wat fijn dat alles weer werkt! 😄 Gelukkig maar! 

Uitgelicht topic