pim.klop

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Problemen met Ziggo GO: geen abonnement

Sinds ik mijn abonnement (op aanraden van Ziggo) omgezet heb van ZZZ3 naar TV Start Next heb ik binnen mijn Ziggo Go App de volgende melding "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken."
Ook als ik op een desktop surf naar ziggogo.tv en hier inlog, dan kan ik geen enkele zender bekijken.
Met de klantenservice van Ziggo bekeken wat er aan de hand kan zijn, maar zij komen ook niet verder dan "ik heb het in het systeem aangezet, en het kan wel tot 24 uur duren". Mijn gebruikersnaam is akkoord en ik heb mijn app al verwijderd en weer opnieuw geïstalleerd.

Volgens mij is het geen app-probleem, omdat op mijn internet via mijn desktop er ook een melding komt "Je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken".

Weet iemand een oplossing hiervoor?

 

Pim

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @pim.klop , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt. 

Zo te zien heeft mijn collega van de Zakelijke helpdesk je gebeld, maar helaas niet bereikt. Na de wijziging is een bepaalde administratieve regel niet toegevoegd op je nieuwe account. Hierdoor krijgt je account geen toestemming op onze Ziggo GO server. Mijn collega heeft inmiddels al actie ondernomen om dit te herstellen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik persoonlijk niet weet hoeveel tijd deze zakelijke afdeling nodig heeft om dit te verwerken. Laten we voor het gemak uitgaan van een maximale termijn van 48 uur. 

Laat je ons weten het het erbij staat over 2 dagen? 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @pim.klop , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt. 

Zo te zien heeft mijn collega van de Zakelijke helpdesk je gebeld, maar helaas niet bereikt. Na de wijziging is een bepaalde administratieve regel niet toegevoegd op je nieuwe account. Hierdoor krijgt je account geen toestemming op onze Ziggo GO server. Mijn collega heeft inmiddels al actie ondernomen om dit te herstellen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik persoonlijk niet weet hoeveel tijd deze zakelijke afdeling nodig heeft om dit te verwerken. Laten we voor het gemak uitgaan van een maximale termijn van 48 uur. 

Laat je ons weten het het erbij staat over 2 dagen? 

pim.klop
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sinds vandaag is het weer opgelost.  Dank voor de ondersteuning 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Super, ook bedankt voor het laten weten hiervan! Weer veel online kijkplezier 🙂

AlexisFred

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @AlexisFred


Dit topic is helaas al iets wat gedateerd en staat los van jouw probleem.

Helaas speelt er momenteel een technisch issue wat deze foutmelding tot gevolg heeft.

Dit is inmiddels bekend bij het IT team. Ze hebben dit in onderzoek en werken aan een oplossing. Ik moet je vragen even geduld te hebben en eventueel tijdelijk een Ziggo GO account van een vriend/familie lid te gebruiken 🙂

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Account-sharing, weet je zeker dat je dat wil promoten? 😉

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Niet promoten, wel denken in tijdelijke oplossingen. In sommige situaties is Ziggo GO een 'noodzaak' denk bijvoorbeeld aan vakantie in het buitenland. Zolang we het technische issue nog niet hebben gefixt, is dit een tijdelijke oplossing. @AlexHelpt

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Begrijp het. Ik dacht dat het 'voorheen' altijd was; indien het een niet werkt (Ziggo GO), verwijs dan naar het andere (Mediaboxen, Kabel tv) en omgekeerd. Maar verfrissend om een ander (en meer meedenkend) standpunt te horen, dankjewel 🙂

Uitgelicht topic