1
Vraag
2
Reacties
ksakhel

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn ip adres ligt in Manchester terwijl ik een Ziggo abonnement heb en woonachtig ben in Nederland?

Zigogo.tv laat mij geen tv zendres kijken omdat die niet buiten de eu te ontvangen zijn. Mijn ip adres ligt in manchester,! Wat gaat ziggo hieraan doen?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @ksakhel,

 

Het ip-adres wat wij aan je modem geven (89.x.x.x) is netjes in Nederland geregistreerd (volgens de database die wij hiervoor gebruiken).

Het ip-adres waarmee jij nu inlogt op de Community (uit de range 136.228.192.0/18) is van iboss: https://www.iboss.com/ "Purpose Built to Securely Connect Any User, to Any Application, from Anywhere."

 

Er staat wel degelijk 'iets' aan op je apparaat waardoor je internetverkeer wordt omgeleid en de connectie voor Ziggo GO vanuit Engeland lijkt te komen. Als je dit uitzet begeef je je onder je eigen ip-adres op het internet en heb je dus gewoon toegang tot Ziggo GO.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Je hebt niet toevallig een vpn aanstaan?

 

Hoe lang heb je al ziggo? Abonnement sinds kort gewijzigd ?

ksakhel
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee vpn is uit en abonnement is niet gewijzigd!

 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hi @ksakhel,

 

Het ip-adres wat wij aan je modem geven (89.x.x.x) is netjes in Nederland geregistreerd (volgens de database die wij hiervoor gebruiken).

Het ip-adres waarmee jij nu inlogt op de Community (uit de range 136.228.192.0/18) is van iboss: https://www.iboss.com/ "Purpose Built to Securely Connect Any User, to Any Application, from Anywhere."

 

Er staat wel degelijk 'iets' aan op je apparaat waardoor je internetverkeer wordt omgeleid en de connectie voor Ziggo GO vanuit Engeland lijkt te komen. Als je dit uitzet begeef je je onder je eigen ip-adres op het internet en heb je dus gewoon toegang tot Ziggo GO.

Boris de Kat

Level 16
  • 1295Posts
  • 34Oplossingen
  • 295Likes

.....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic