Katwijk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet inloggen op Ziggo Go

Ik kan niet inloggen op ziggo Go. De app geeft aan dat m’n inloggegevens fout zijn maar dat is onzin want ik kan met dezelfde gegevens wel inloggen op mijnziggo.nl.
Om te kijken wat er loos is heb ik vanaf een ipad van m’n zoon waar de app wel op werkte uitgelogd. Ook daarop kan ik nu niet meer inloggen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Update voor wat betreft het verhaal van @foute-ipad. Na wat proberen en testen zijn we erachter gekomen dat de ipads (en Iphones) een optie "slimme leestekens" hebben. Deze optie stel je in in je toetsenbord instelling en gooide in dit geval roet in het eten.
Wanneer je deze optie aan hebt, maakt de ipad en iphone van twee streepjes (--) automatisch 1 langer streepje. Heb je dit in je gebruikersnaam/wachtwoord, wordt dit niet meer goed herkend.
De simpele oplossing hierin; zet de instelling "slimme leestekens" uit 🙂

Bekijk in context

20 Reacties 20
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Katwijk. Welkom hier! Goed dat je even contact hierover opneemt, want je moet natuurlijk wel gebruik kunnen maken van Ziggo GO!
Nu zie ik dat je vanmorgen ook nog even gebeld hebt hierover en dat je advies gekregen hebt. Lukt het inloggen nu wel weer? 🙂
foute-ipad

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ervaar hetzelfde probleem op mijn ipad mini 4. klantenservice gebeld en zij gaven aan dat dit probleem aan mijn ipad ligt en de zaak is voor hun afgedaan. Het vreemde is dat ik via de browser in kan loggen op “mijn ziggo” maar met dezelfde gegevens niet kan inloggen in de ziggo go app. Tevens heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ook dit biedt geen soelaas.
wat mij ook frusteert is dat de klantenservice slechts 1 poging heeft ondernomen om met mij telefonisch conct te zoeken en wel op een moment dat normaliter een ieder zich op zijn werk bevindt.
emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes
foute-ipad ,

Wat soms helpt is het, "mijn Ziggo wachtwoord" wijzigen. Het is misschien niet een leuke oplossing maar het proberen kan altijd.

Uiteraard dan het nieuwe gewijzigde wachtwoord op je tablet proberen.
Geef het wijzigen even een paar minuten en daarna testen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @foute-ipad. Welkom hier.
Wat vreemd dat het inloggen op het ene apparaat wel lukt en op de andere niet. Dat moet natuurlijk niet kunnen!
Wat is de foutmelding die je te zien krijgt wanneer je inlogt op de ipad? Gaat het dan daadwerkelijk over de gebruikersnaam en het wachtwoord die fout zouden zijn?

Volgens mij maakt een ipad van de eerste letter in de regel automatisch een hoofdletter. Hierdoor kan je soms de fout in gaan met het invoeren van je wachtwoord. Wil je hier ook eens naar kijken?
Ook ben ik benieuwd of je op de PC kunt inloggen op www.ziggogo.tv . Wil je dit voor me testen? 🙂
foute-ipad

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goede morgen,

Even iets corrigeren nl. het inloggen(mijn ziggo) op de ipad via de webbrouwser lukt wel(ook op de pc)
Als ik de ziggo go app opstart op dezelfde ipad dan lukt het inloggen niet met dezelfde inloggegevens.
ik krijg de melding dat mijn inloggegevens onjuist zijn.

Velden waarin een wachtwoord wordt ingevoerd zijn vrijgesteld van automatische opmaak en spellingscontrole.
In mijn geval begint mijn ww met een hoofdletter dus is dit uitgesloten.

Vlgs. mij ligt het echte probleem in de ziggo app zelf.
emiliovisser

Level 9
  • 331Posts
  • 30Oplossingen
  • 94Likes
foute-ipad wrote:
goede morgen,

Even iets corrigeren nl. het inloggen(mijn ziggo) op de ipad via de webbrouwser lukt wel(ook op de pc)
Als ik de ziggo go app opstart op dezelfde ipad dan lukt het inloggen niet met dezelfde inloggegevens.
ik krijg de melding dat mijn inloggegevens onjuist zijn.

Velden waarin een wachtwoord wordt ingevoerd zijn vrijgesteld van automatische opmaak en spellingscontrole.
In mijn geval begint mijn ww met een hoofdletter dus is dit uitgesloten.

Vlgs. mij ligt het echte probleem in de ziggo app zelf.

foute-ipad ,

Sorry, misschien niet helemaal duidelijk mijn vorige bericht...

Het "Mijn Ziggo" wachtwoord is gekoppeld aan je "Ziggo GO" wachtwoord. Dus als je eens je wachtwoord wijzigt van "Mijn Ziggo". Dan kun je dit nieuwe wachtwoord ook proberen op de Ziggo Go App. Dit kan het misschien oplossen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
foute-ipad wrote:
goede morgen,

Even iets corrigeren nl. het inloggen(mijn ziggo) op de ipad via de webbrouwser lukt wel(ook op de pc)
Als ik de ziggo go app opstart op dezelfde ipad dan lukt het inloggen niet met dezelfde inloggegevens.
ik krijg de melding dat mijn inloggegevens onjuist zijn.

Velden waarin een wachtwoord wordt ingevoerd zijn vrijgesteld van automatische opmaak en spellingscontrole.
In mijn geval begint mijn ww met een hoofdletter dus is dit uitgesloten.

Vlgs. mij ligt het echte probleem in de ziggo app zelf.


Gaat het inloggen op Ziggo GO via de browser wel op de PC?
foute-ipad

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De suggestie om het wachtwoord te wijzigen heb ik wel begrepen maar nog niet uitgevoerd.
Wat mij tegenhoudt is de mogelijkheid dat straks op geen van mijn apparaten de ziggo app werkt.

Er zit vlgs. mij nog een bug in de app nl. na de inloggegevens te hebben ingevoerd en op de oranje knop “inloggen” druk gebeurt er niets(de knop verandert van kleur bij aanraken).
Pas als ik na het invoeren van de gegevens eerst bv de gebruikersvoorwaarden aantik en daarna op inloggen druk dan reageert de app.

Ik heb gereageert op de topic van Katwijk en hoop dat hij/zij reageert op de vraag of het inmiddels weer werkt en wat de oplossing is
foute-ipad

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is vandaag gelukt om in te loggen in de Ziggo Go app op mijn ipad mini 4.

Mijn oplossing: De login- naam opgevraagd bij Ziggo. Vervolgens deze gekopieerd en geplakt in de Ziggo Go app. en nu krijg ik geen melding meer dat de login-gegevens onjuist zijn.

Hiermee wordt mijn standpunt onderbouwd dat de IOS versie van Ziggo Go app de leestekens vanuit de toetsenbord niet goed interpreteert en een update verdient.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
@foute-ipad. Allereerst; super dat het nu wel lukt!

Je standpunt snap ik niet helemaal. Als de leestekens in de app niet goed geïnterpreteerd zouden worden, zou de app dit vanuit kopieren ook niet goed interpreteren, lijkt me. Daarnaast heb ik hier nog niemand anders over gehoord.
Heb je een specifiek "vreemd" leesteken in je wachtwoord staan die je met ons wilt delen? Dan kan ik hier ook even testen of het bij ons ook verkeerd gaat of niet.
foute-ipad

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Uit mijn aangedragen oplossing blijkt dat het probleem niet in het wachtwoord zit maar in mijn inlognaam.

Ik wil wel met jullie delen welk teken is gebruik maar niet via dit medium.
Als het goed is dan is mijn gmail-acount bij jullie bekend en zoniet dan neem ik met de klantservice contact op.
ik hoor het wel.
iRuud

Level 7
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 35Likes
Kan hier ook niet inloggen in ZiggoGo..
niet in de ios app, niet in de android app en niet via de browsers safari en chrome.
inloggen in mijnziggo lukt wel met dezelfde gegevens..
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Cyber-World. Als tester kan je hiervoor het beste even contact opnemen met de telefoonlijn die voor jullie aangemaakt is. Het nummer staat in de mails over de test. Wat jij ervaart is namelijk een ander issue 🙂

@foute-ipad, wil je me een privébericht sturen?

@iRuud. Ook van jou ontvang ik graag een privébericht, zodat ik de gegevens met je na kan kijken.
iRuud

Level 7
  • 170Posts
  • 1Oplossingen
  • 35Likes
Inmiddels werkt het weer... na veel pogingen om het ww te resetten.
Blijkt dat inloggen via Chrome niet werkt waardoor je op een gegeven moment wordt geblokkeerd. Dit is trouwens al maanden zo. Wordt totaal niets aan gedaan.

Gelukkig dat Apple ook nog Safari heeft 😉

Wordt tijd dat Ziggo / Vodafone de systemen eens op orde krijgen... anders gewoon van scratch beginnen. Misschien ook een leuke naamswijziging... ZiFo (vrij naar het amerikaanse TiVo 😄


Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Update voor wat betreft het verhaal van @foute-ipad. Na wat proberen en testen zijn we erachter gekomen dat de ipads (en Iphones) een optie "slimme leestekens" hebben. Deze optie stel je in in je toetsenbord instelling en gooide in dit geval roet in het eten.
Wanneer je deze optie aan hebt, maakt de ipad en iphone van twee streepjes (--) automatisch 1 langer streepje. Heb je dit in je gebruikersnaam/wachtwoord, wordt dit niet meer goed herkend.
De simpele oplossing hierin; zet de instelling "slimme leestekens" uit 🙂
Schapink

Level 1
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb exact hetzelfde probleem, behalve dat ik geen Ipad heb. Het wachtwoord en gebruikersnaam wordt niet geaccepteerd als ik ziggo go op mij tablet of smartphone wil openen. Deze combinatie wil ik niet wijzigen aangezien die bij mij uit het hoofd bekend is.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @Schapink,

Sorry voor de late reactie. Ik heb tot en met gister vakantie gehad.
Vreemd dat het inloggen bij jou niet lukt. Ik wil je toch vragen je gegevens eens aan te passen, puur om te testen hoe het dan gaat. Je kunt ze natuurlijk altijd daarna weer terug aanpassen :-). Laat je ons weten hoe het gaat?
Schapink

Level 1
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Is goed il heb het password gereset en daarna kon ik vlekkeloos inloggen.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Top! En als je nu het wachtwoord weer terugzet naar het wachtwoord dat je goed uit je hoofd kende, zodat je deze weer kunt gebruiken? 🙂

Uitgelicht topic