KS2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Inlogproblemen na wijzigen abonnement

2 november ik heb mijn abonnement gewijzigd naar alleen internet met ziggogo ( mediabox teruggestuurd).  Al binnen enkele uren werd Inloggen bij Ziggo go onmogelijk. Gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw ingesteld, had geen effect. Telefonisch 3x contact gehad, er zou een storing zijn. Zojuist opnieuw getest.  Één iPad logt wel automatisch in op Ziggo go, kennelijk met het oude wachtwoord uit de Apple sleutelhanger (tv replay werkt trouwens niet). Andere Apple apparatuur wil helemaal niet inloggen, niet met de oude gebruikersnaam/wachtwoord en ook niet met de nieuwe gebruikersnaam/wachtwoord. Wachtwoorden van die ene ipad gecontroleerd. Zijn gewoon de oude waarden, die niet werken op de andere apparatuur. Bizar toch! Inloggen bij mijn Ziggo werkt wel met de nieuwe gebruikersnaam. Wanneer wordt dit opgelost?

2 Reacties 2
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

weet je zeker dat ziggo go daarbij inbegrepen zit

en dat niet internet only is ?

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Klopt bovenstaand vermoeden @KS2? Laat anders gerust - zoals Lotte vanochtend ook in dit topic vroeg- je postcode en huisnummer in je Ziggo Community achter. Dan onderzoeken we dit graag verder. 

Uitgelicht topic