1
Vraag
2
Reageer en help mee
Bram K

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen Ziggo Go

Ik probeer in te loggen op Ziggo Go. Krijg de melding dat het maximale aantal van 3 schermen is bereikt, terwijl er maar 1 scherm in gebruik is. Heb mijn wachtwoord al gewijzigd, maar dat helpt ook niets. Weet iemand wat het probleem kan zijn?

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Bram K 

Allereerst sorry dat je via deze weg wegens drukte langer op een reactie hebt moeten wachten! We zijn inmiddels al enkele dagen verder. Loop je nog steeds tegen dit probleem aan?

Bram K
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt, daarna lukte het wel. 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hi @Bram K 

Wat fijn om te lezen dat het uiteindelijk wel is gelukt. Super! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic