1
Vraag
2
Reageer en help mee
ajkuiper

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen Ziggo Go lukt niet sinds verhuizing

Sinds mijn verhuizing kom ik Ziggo Go niet meer in met Mijn Ziggo account. Kan iemand mij helpen?

Stappen die ik al heb genomen:
- Proberen in te loggen in Ziggo Go met Mijn Ziggo account (email + passoword) via Iphone 13 app en Windows computer
- Opnieuw installeren van de Ziggo Go app op mijn Iphone
- Wachtwoord wijzigen in Mijn Ziggo (inloggen in Mijn Ziggo gaat dus wel gewoon)
- Stappen via Ziggo.nl/vergeten

17 Reacties 17
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72510Posts
  • 5001Oplossingen
  • 20783Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2037Posts
  • 227Oplossingen
  • 969Likes

Hi @ajkuiper!

Wat naar dat ZiggoGO niet meer werkt! Laten we eens kijken hoe dit kan. 

Ik zie hier in eerste instantie geen gekke dingen maar wil nog even checken wat voor melding je krijgt als je probeert in te loggen op ZiggoGO. Er zijn wel algemene problemen met dat ZIggoGO niet meer werkt na een wijziging maar moet even kijken of dat ook voor jou geldt! 

ajkuiper
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Carlien,

De melding is ‘Inloggen mislukt. Controleer je gebruikersnaam en wachtwoord en probeer het opnieuw.’

Inlog is dus Mijn Ziggo account (email adress + wachtwoord) waarmee ik wel de app en dit forum in kom. 

IMG_5630.jpeg

Groet,

Albert Jan

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2037Posts
  • 227Oplossingen
  • 969Likes

Ik ga dit doorzetten naar een andere afdeling. Daar wordt onderzocht waarom het niet werkt. Er zijn namelijk meerdere problemen met dat MijnZiggo wel werkt maar ZiggoGO nog niet. Zodra er een update is, hoor je het van ons! Excuses voor het ongemak... 

@ajkuiper 

ajkuiper
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Carlien,

het is al weer 2 weken terug en inmiddels heb ik al ruim 3 maanden geen toegang tot Ziggo Go. Kan dit eens geëscaleerd worden a.u.b.? Het lijkt me ook gepast als ik op de een of andere manier gecompenseerd wordt.

Groet, Albert Jan

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 800Posts
  • 65Oplossingen
  • 362Likes

Oef, drie maanden alweer @ajkuiper 😞 Ik snap dat je dat snel anders wilt zien en dat je voorstelt om het te escaleren. Jouw account is al aangemeld en men is druk bezig met het onderzoek en de oplossing. De laatste update hierover hebben we afgelopen week ontvangen en ik hoop van harte dat ik binnenkort positief nieuws voor je heb!

ajkuiper
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, kan er mij inhoudelijk worden uitgelegd waarom dit zo lang moet duren? En waarom kan ik niet gewoon een nieuw account kan krijgen?

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 800Posts
  • 65Oplossingen
  • 362Likes

Het spijt me ontzettend dat je hier al zo'n flinke poos hinder van ondervindt @ajkuiper en nog steeds Ziggo GO niet kan gebruiken. Helemaal inhoudelijk er op in gaan kan ik niet, simpelweg omdat die informatie voor mij niet beschikbaar is. Wel kan ik je aangeven dat deze issue nog steeds in onderzoek is en met verschillende oplospartijen overleg is gepleegd en aan de oplossing wordt gewerkt nog.

ajkuiper
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Renata,

dankjewel voor je reactie.

Ik begrijp best dat het probleem in zijn geheel opgelost moet worden, maar waar niet al jullie gebruikers dit probleem ervaren, geloof ik ook dat er voor gedupeerde gebruikers een snellere fix zou moeten zijn. Bijvoorbeeld een nieuw account. Zou je - waar dit een langslepend verhaal is waar ik, als klant, terugkerend energie in heb moeten steken - contact met de afdeling willen opnemen en willen informeren naar een ad hoc oplossing?

Vriendelijke groet,

Albert Jan

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2037Posts
  • 227Oplossingen
  • 969Likes

Als ik dat voor je had kunnen doen, dan had ik dat uiteraard sneller voor je geregeld. Helaas is die mogelijkheid er niet. De andere afdeling heeft het nog steeds in onderzoek en ik hoop maar dat ze snel met een oplossing komen. Sorry dat je niks aan mijn antwoord hebt.. @ajkuiper 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2037Posts
  • 227Oplossingen
  • 969Likes

Hi @ajkuiper!

Helaas is er nog geen oplossing! We houden het hier nauwlettend in de gaten! 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8400Posts
  • 985Oplossingen
  • 3678Likes

Hi @ajkuiper,

Dit probleem is inmiddels opgelost. Lukt het bij jou om weer in te loggen in Ziggo GO? Mocht dat niet het geval zijn, dan dienen we je Mijn Ziggo-account te verwijderen, waarna je een nieuwe aan kunt maken. Ik hoor graag van je!

ajkuiper
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Alex,

dat is op zich goed nieuws, maar waar inloggen op Mijn Ziggo nog niet lukt hoor ik graag hoe nu verder.

vriendelijke groet,

Albert Jan

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8400Posts
  • 985Oplossingen
  • 3678Likes

Helder! Dan ga ik je Mijn Ziggo-account verwijderen. Je kunt daarna een nieuwe aanmaken via Een nieuw account - Ziggo.

Met het nieuwe Mijn Ziggo-account (je mag gewoon hetzelfde mailadres gebruiken), zou het weer moeten lukken in te loggen!

Houd alleen rekening met het volgende: Je Community-account heeft een koppeling met Mijn Ziggo. Deze gaat verloren, dat betekent dat je (tijdelijk) niet meer bij dit account (ajkuiper) kunt komen. Je kunt je wel opnieuw registreren voor de Ziggo Community met een andere gebruikersnaam en e-mailadres. Dit alles is optioneel als je een account op de Community wilt behouden en staat verder los van Ziggo GO.

ajkuiper
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Prima! Dank voor je hulp Alex.

ajkuiper
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Was het al gelukt trouwens? 

**Afbeelding verwijderd i.v.m. zichtbaarheid privégegevens**

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8400Posts
  • 985Oplossingen
  • 3678Likes

@ajkuiper - Er leek wat te zijn blijven hangen, maar zojuist is het gehele account verwijderd. Je kunt los 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic