Aankondigingen
Problemen sinds de laatste update van Ziggo GO? Bekijk hier het overzicht voor de laatste updates.
c.v.santvoort

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Inloggen Ziggo GO mislukt na samenvoegen Mijn Ziggo en MyVodafone

Ik heb al een paar keer geprobeerd om op Ziggo Go in te loggen maar krijg de melding dat inlog of wachtwoord fout is. Als ik met deze gegevens inlog op Mijn Ziggo is het geen probleem. Wat kan ik hier aan doen.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
c.v.santvoort
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is ondertussen gelukt. Na het samenvoegen van Ziggo en Vodafone blijkt om in te loggen de gebruikersnaam en wachtwoord verandert is naar die gegevens van mijn Vodafone. Ga dit nog bij Ziggo even goed navragen.

Bedankt voor jullie reacties

Topic kan gesloten worden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56451Posts
  • 3714Oplossingen
  • 13526Likes

De hele app verwijderen en weer geheel opnieuw installeren zou een mogelijke oplossing kunnen zijn.

070Danny

Raadgever
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Zelfde probleem gehad… Nadat ik mijn wachtwoord verandert had, werkt het wel...

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3048Posts
  • 259Oplossingen
  • 479Likes

Hoi @c.v.santvoort 

Welkom op de Community! En natuurlijk ook welkom @070Danny !

Wat vreemd dat je geen toegang meer hebt tot Ziggo GO. Is het inmiddels toch gelukt, heb je de tips van @Be rt en @070Danny al geprobeerd?

c.v.santvoort
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is ondertussen gelukt. Na het samenvoegen van Ziggo en Vodafone blijkt om in te loggen de gebruikersnaam en wachtwoord verandert is naar die gegevens van mijn Vodafone. Ga dit nog bij Ziggo even goed navragen.

Bedankt voor jullie reacties

Topic kan gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Over de update van Ziggo GO

Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...

Geplaatst in Ziggo Updates