Over de update van Ziggo GO
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb al een paar keer geprobeerd om op Ziggo Go in te loggen maar krijg de melding dat inlog of wachtwoord fout is. Als ik met deze gegevens inlog op Mijn Ziggo is het geen probleem. Wat kan ik hier aan doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is ondertussen gelukt. Na het samenvoegen van Ziggo en Vodafone blijkt om in te loggen de gebruikersnaam en wachtwoord verandert is naar die gegevens van mijn Vodafone. Ga dit nog bij Ziggo even goed navragen.
Bedankt voor jullie reacties
Topic kan gesloten worden.
De hele app verwijderen en weer geheel opnieuw installeren zou een mogelijke oplossing kunnen zijn.
Zelfde probleem gehad… Nadat ik mijn wachtwoord verandert had, werkt het wel...
Hoi @c.v.santvoort
Welkom op de Community! En natuurlijk ook welkom @070Danny !
Wat vreemd dat je geen toegang meer hebt tot Ziggo GO. Is het inmiddels toch gelukt, heb je de tips van @Be rt en @070Danny al geprobeerd?
Het is ondertussen gelukt. Na het samenvoegen van Ziggo en Vodafone blijkt om in te loggen de gebruikersnaam en wachtwoord verandert is naar die gegevens van mijn Vodafone. Ga dit nog bij Ziggo even goed navragen.
Bedankt voor jullie reacties
Topic kan gesloten worden.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...