1
Vraag
2
Reacties
Nicolette 12345

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik kan geen Movies & Series meer kijken via Ziggo GO

Hallo, Ik kijk via de app van ziggogo via de cromecast op de tv. Sinds 2 dagen werkt het niet meer. Ik kan wel tv kijken maar geen movies en series meer. Hij geeft aan dat ik daar een abonnement voor moet hebben.

Ik heb een abonnement voor movies en series en ook steeds gekeken.

Gebeld met Ziggo en ik moest de app de-installeren en opnieuw installeren maar helaas het werkt niet en de medewerker zei, dat ik dit beter via de community kon vragen. Ik heb een Android telefoon van Nokia. Nou dus gedaan en je raad het hij doet het niet. Ook niet op de computer. Weet iemand wat hier aan de hand is?  Graag zou ik de oplossing horen. Vast heel erg bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Nicolette 12345

Je bent niet de enige die tegen deze melding aanloopt. We hebben meerdere signalen ontvangen en mijn collega @Mariska is druk bezig met informatie/voorbeelden verzamelen voor ons oplosteam. In dit topic vind je de informatie die wij nodig hebben. Wil je deze daar met ons delen? 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit wordt de laatste dagen heel vaak gemeld op dit forum.

Ik vermoed ergens een storing.

Ziggo is er al mee bezig.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Nicolette 12345

Je bent niet de enige die tegen deze melding aanloopt. We hebben meerdere signalen ontvangen en mijn collega @Mariska is druk bezig met informatie/voorbeelden verzamelen voor ons oplosteam. In dit topic vind je de informatie die wij nodig hebben. Wil je deze daar met ons delen? 

Nicolette 12345
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alles nog eens nagelopen. Al mijn gegevens staan ingevuld. Ik kijk Movies en series dus alleen via de app op mijn telefoon in mijn slaapkamer. Ik gebruik geen mediabox, want beneden heb ik zo,n cassette met kaartje achterin de tv en daar kan je geen movies en series mee ontvangen.  Ik was nu de serie resident alien aan het volgen en nu zegt hij dat ik geen abonnement heb. Ook op mijn laptop werkt dat niet meer. Het heeft er dus echt mee te maken dat Movies en Series uitstaat op ziggo go.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic