Om in te loggen in de Vodafone Ziggo app is het noodzakelijk om een telefoonnummer te gebruiken voor de authenticatie.
Helaas is mijn oude nummer niet meer actief. Ik wil deze graag wijzigen in mijn nieuwe nummer, maar dit lukt mij niet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Harrie123
Goed dat je hier aan de bel trekt voor raad en daad.
Ik begrijp inmiddels dat je qua telefoonnummer wijzigen in een vicieuze cirkel bent terecht gekomen. Dat gaan we fixen 🙂
Omdat ik wat privé gegevens van je nodig heb, die we uiteraard niet met alle lezers willen delen, neem ik even prive contact met je op goed?
Het vriendelijke verzoek is om daarop te reageren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
En dat is maar goed ook, want dan kan een hacker dat ook heel makkelijk uitvoeren.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Dat begrijp ik.
Goedemorgen @Harrie123
Goed dat je hier aan de bel trekt voor raad en daad.
Ik begrijp inmiddels dat je qua telefoonnummer wijzigen in een vicieuze cirkel bent terecht gekomen. Dat gaan we fixen 🙂
Omdat ik wat privé gegevens van je nodig heb, die we uiteraard niet met alle lezers willen delen, neem ik even prive contact met je op goed?
Het vriendelijke verzoek is om daarop te reageren.
Ik hoor graag van je
Het is keurig opgelost
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.