Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Harrie123
Level 2

Hoe wijzig ik mijn mobiele nummer in verband met de 2FA verificatie voor Mijn Ziggo?

Om in te loggen in de Vodafone Ziggo app is het noodzakelijk om een telefoonnummer te gebruiken voor de authenticatie.

Helaas is mijn oude nummer niet meer actief. Ik wil deze graag wijzigen in mijn nieuwe nummer, maar dit lukt mij niet.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
Klopt jouw mobiele nummer ook niet meer? Zorg ervoor dat je informatie in je Community profiel up-to-date is, voeg ook je nieuwe mobiele nummer toe en laat het aan ons weten. Wij zullen het vervolgens voor je wijzigen zodat je weer zorgeloos gebruik kan maken van de VodafoneZiggo app!

Goedemorgen @Harrie123 

Goed dat je hier aan de bel trekt voor raad en daad.

Ik begrijp inmiddels dat je qua telefoonnummer wijzigen in een vicieuze cirkel bent terecht gekomen. Dat gaan we fixen 🙂

Omdat ik wat privé gegevens van je nodig heb, die we uiteraard niet met alle lezers willen delen, neem ik even prive contact met je op goed?

Het vriendelijke verzoek is om daarop te reageren.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

En dat is maar goed ook, want dan kan een hacker dat ook heel makkelijk uitvoeren.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

0 Kudos
Harrie123
Level 2
Topicstarter

Dat  begrijp ik.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
Klopt jouw mobiele nummer ook niet meer? Zorg ervoor dat je informatie in je Community profiel up-to-date is, voeg ook je nieuwe mobiele nummer toe en laat het aan ons weten. Wij zullen het vervolgens voor je wijzigen zodat je weer zorgeloos gebruik kan maken van de VodafoneZiggo app!

Goedemorgen @Harrie123 

Goed dat je hier aan de bel trekt voor raad en daad.

Ik begrijp inmiddels dat je qua telefoonnummer wijzigen in een vicieuze cirkel bent terecht gekomen. Dat gaan we fixen 🙂

Omdat ik wat privé gegevens van je nodig heb, die we uiteraard niet met alle lezers willen delen, neem ik even prive contact met je op goed?

Het vriendelijke verzoek is om daarop te reageren.

Harrie123
Level 2
Topicstarter

Ik hoor graag van je 

0 Kudos
Harrie123
Level 2
Topicstarter

Het is keurig opgelost