1
Vraag
2
Reageer en help mee
Edwin'74

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Haperend geluid en beeld Ziggo GO app op Samsung Galaxy A41

Beste mensen, Ik heb sinds enige weken op mijn android (huidige versie Ome UI 4.1, androidversie 12) samsung galaxy A41 telefoon op de ziggogo app op mijn telefoon enkel nog haperend beeld en geluid. Dit was tot een paar weken geleden nooit het geval.

Versie Ziggozo app betreft: 4.46.6219+4865

Ik heb op advies al eens de app vd telefoon gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Verder een aantal instellingen aangepast, echter geen resultaat. Wifi of netwerkverbinding maakt geen verschil. Een test leert dat de wifiverbinding prima is. Enkel op de vaste kabel bij pc gebruik af en toe een lichte hapering tijdens bijvoorbeeld teams. Vanaf afstand concludeerde ziggo echter dat de modem prima werkt.

Wanneer ik www.ziggogo.tv op mijn android telefoon bekijk dan hapert het beeld en geluid ook. Op mijn vaste pc aan de kabel niet.

Graag advies.

Onderzoek gestart

Bedankt voor alle meldingen in dit topic. We weten inmiddels wat er aan de hand is. Momenteel onderzoeken we de oorzaak.

Uitgelicht
Mikejux

Level 2
  • 5Reacties
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb n tijdelijke tussenoplossing. De app heb ik eraf gegooid. Via de browser naar ziggogo.tv

Dan werkt het wel. Maar helaas net niet zo soepel als de app.

De app moest ik er wel afhalen anders opende deze link weer de app en had ik alsnog het happerende probleem. 

23 Reacties 23
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8052Posts
  • 949Oplossingen
  • 3472Likes

Hi @Edwin'74, welkom op de Ziggo Community!

Wat irritant dat je dit sinds enige weken ervaart. We zijn hier een onderzoek naar gestart, want je bent niet de enige die dit ervaart. Wil je in je profiel je adresgegevens toevoegen? Dat is alleen zichtbaar voor moderators en kan ik je voorbeeld toevoegen aan het onderzoek. Alvast bedankt!

JosBeckers

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem bij mij. Sinds een paar weken is beeld en vooral geluid bij de Ziggo Go app haperend op de Samsung A41 telefoon. Daarvoor nooit last van gehad op deze telefoon. Wifi verbinding is snel genoeg. App al opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem is er nog steeds. 

Mikejux

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier ook hetzelfde probleem. Sinds 'n week of 3. Ziggo go haperend beeld en geluid op samsung a41. 

Hopelijk komt er snel 'n oplossing. Internetsnelheid en verbinding zijn allemaal goed. Ziggo go op samsung tv geeft geen problemen.

PetraV74

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem. Ook met Viaplay welke we via Ziggo hebben aangeschaft. Normaal nooit problemen. Nu blijven beeld en geluid al zo'n 2 weken continue haperen. 

SDL_SPG

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem. Werkt prima op mijn PocoF3, hapert op mijn Samsung A41.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 573Posts
  • 55Oplossingen
  • 277Likes

Hi @SDL_SPG , @PetraV74 , @Mikejux en @JosBeckers  welkom op de Ziggo Community! Wat jammer dat ook jullie dit probleem ervaren. Op dit moment is het probleem in onderzoek. Als jullie dat willen kan ik jullie toevoegen aan het onderzoek, voeg dan in jullie profiel nog de Androidversie toe die jullie in gebruik hebben en de ZiggoGo app versie dan kan ik hiermee aan de slag. 

SDL_SPG

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Judith ik word graag meegenomen en test graag mee. Ik kon nergens velden vinden op mijn profielpagina om de door jou gevraagde informatie in te vullen, ze staan nu in een algemeen tekstveld. Voor de volledigheid ook nog even hier:

Android versie: 12
Ziggo go app versie: 4.46.6219

Groet,

Sander

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 573Posts
  • 55Oplossingen
  • 277Likes

@SDL_SPG dankjewel, ik heb jouw gegevens doorgestuurd naar de afdeling die dit probleem in onderzoek heeft. 

JosBeckers

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Build: 4.46.6219+4835

Device: samsung SM-A415F

Video Player: 2.18.3

Conviva: 4.0.27 

4.0.17

Connection Type: WiFi - (N/A)

Customer HH: 17517195_nl

Mqtt Broker Status: DISCONNECTED

Device IP: 192.168.68.111

CPE ID: 0000F0-HZNSTB-218362095059

Mqtt Cpe Status: OFFLINE

Last MQTT status check: 2023-05-02 17:56:19 GMT+02:00

OV: 5.0.2

OV Engine State: UNKNOWN_STATE

OV Device Name: 4a1a3cb7faee90fc

OV Power Status: NOT OK

OV Network Status: OK

OV Disk Status: OK

OV Download Enabled: false

PetraV74

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Judith,

Ik kon dit ook nergens in mijn profiel kwijt, maar Android is versie 12, ziggo go app versie 4.46.6219. De Viaplay app die hetzelfde probleem heeft is versie 5.58

Mikejux

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Android versie 12 

Ziggo go versie 5.01.6512

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3307Posts
  • 271Oplossingen
  • 1237Likes

@JosBeckers dankje voor de details, het euvel is inderdaad bekend en we bundelen de voorbeelden.

Zouden @PetraV74 en @Mikejux aan willen geven om welke apparaat/toestel het gaat? Dan kan dit in één keer met de andere voorbeelden worden doorgezet.

Alvast dank voor jullie moeite. 

Mikejux

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het gaat bij mij ook om 'n samsung a41

PetraV74

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een Samsung Galaxy A41

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 3307Posts
  • 271Oplossingen
  • 1237Likes

Bedankt, we zetten het door! Wordt vervolgt!

SL81

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik ervaar helaas al weken haperingen met ziggo app op mijn samsung a41. Is er vanuit Ziggo al iets bekend hoe en waardoor? Mvg

Mikejux

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb n tijdelijke tussenoplossing. De app heb ik eraf gegooid. Via de browser naar ziggogo.tv

Dan werkt het wel. Maar helaas net niet zo soepel als de app.

De app moest ik er wel afhalen anders opende deze link weer de app en had ik alsnog het happerende probleem. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8052Posts
  • 949Oplossingen
  • 3472Likes

Hi @SL81, @Mikejux,

Er is helaas geen concrete update te melden op dit moment, het onderzoek loopt nog. Hoewel het niet even soepel werkt, toch top dat je een workaround hebt weten te vinden, @Mikejux. Ik heb hem uitgelicht als tip voor anderen.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13620Posts
  • 1139Oplossingen
  • 5845Likes

Hey all. 

Het is een tijd stil geweest, sorry daarvoor! 
Ik krijg zojuist (ja, veel te laat. Nogmaals sorry!) binnen dat 26 juni een mogelijke fix plaats heeft gevonden. 

Nu zijn we erg benieuwd naar jullie bevindingen. Is het opgelost? Is het beter? Of is er niets veranderd? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic