1
Vraag
2
Reacties
arnaudvzandwijk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen toegang tot Ziggogotv: "Inloggen is momenteel niet mogelijk"

Goedemorgen,

Ik heb problemen om in te loggen op ziggogo.tv. Als ik probeer in te loggen krijg ik de volgende melding: "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.".

Om wat meer context te geven aan deze foutmelding zijn dit de volgende bevindingen en al geprobeerde oplossingen:

- Als ik met verkeerde gegevens inlog op ziggogo.tv krijg ik de melding "Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct" (dus ik log in met de juiste gegevens als ik die "Inloggen is momenteel niet mogelijk" foutmelding krijg)

- Ik kan wel inloggen op account.ziggo.nl met dezelfde gegevens om in de Mijn Ziggo omgeving te komen

- ik krijg deze foutmelding op mijn telefoon in de app in de browser en op mijn laptop in de browser als ik probeer in te loggen op ziggogo

- De servicedesk heeft gevraagd om de volgende dingen te doen:

1. wachtwoord wijzigen

2. app van mn telefoon afgooien, opnieuw installeren en dan proberen

Beide opties zorgden voor geen verandering. Dus heeft servicedesk uiteindelijk een verzoek ingediend bij een andere afdeling om het MijnZiggo account te verwijderen, zodat ik me daarna opnieuw kon registreren met een vers nieuw account. Na een poosje kon ik niet meer inloggen, dus ik heb me opnieuw geregistreerd. Dat ging allemaal goed, want ik kan nu met het nieuwe account ook weer in MijnZiggo. 

Echter, het probleem van ziggo go tv is niet opgelost. Ook met dit net aangemaakte account krijg ik de foutmelding als ik inlog op ziggogotv: "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.".

 

Dit probleem is ontstaan toen ik mijn pakket heb veranderd een paar dagen terug. Ik ben Internet Compleet naar Internet Start gegaan. Deze foutmelding is dus al een tijdje aanwezig.

Verder vroeg de servicedesk mij ook nog of ik wellicht bij Vodafone zat, en dat er daar ergens in het samenvoegen van accounts iets was gebeurd, maar ik heb geen Vodafone, dus dat kan het ook niet zijn.

 

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@Teunman Er zit geen link tussen modem en account.

Als er net een nieuw abonnement is afgesloten, dan moet er nog het één en ander doorlopen in de achterliggende servers, vandaar dat het 24 tot 48 uur kan duren voordat Ziggo Go TV werkt.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat de postcode en huisnummer van je vader tussen haakjes achter je eigen staan met vader ervoor, in je Ziggo community profiel, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19180Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7282Likes

Goedemiddag @Arnoudvzandwijk en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat het niet wil lukken om gebruik te maken van de Ziggo Go app en online tv kijken via www.ziggogo.tv! Zo te lezen heb je zelf al heel veel gedaan en uitgesloten, maar hebben de acties tot dusver nog niet geleid tot de oplossing. Ik heb even jouw gegevens erbij gepakt en zie dat de gebruikersnaam (Mijn Ziggo) recent gewijzigd is. Kun je per privebericht aan mij doorgeven met welke gebruikersnaam je op dit moment probeert in te loggen? Ik kan dan voor je nagaan of je wel het juiste account gebruikt wat gekoppeld is aan jouw klantnummer. Je kan mij een privebericht sturen door op"Berichten" te kilkken en daarna te kiezen voor "Opstellen" (de oranje/witte kladblok knop). Vul dan bij "Verzenden naar" mijn naam in en stel het bericht verder op met de gevraagde info. 

Teunman

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedeavond Moderator,

Ik heb net een abbo voor mijn vader aangeschaft. Start pakket internet, tv en bellen. Daarbij hoorde natuurlijk een nieuwe laptop. Laptop heb ik thuis geïnstalleerd en getest met mijn vaders nieuwe inlog account. Maar op het moment dat ik de laptop bij hem had neergezet en Ziggo go opstartte kreeg ik de melding: "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals." Password veranderd zoals is mijn voorganger heeft gedaan. Niet werken, Totdat ik mijn eigen account probeerde. Deze werkte wel. Blijkbaar zit er een link tussen modem en account.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

@Teunman Er zit geen link tussen modem en account.

Als er net een nieuw abonnement is afgesloten, dan moet er nog het één en ander doorlopen in de achterliggende servers, vandaar dat het 24 tot 48 uur kan duren voordat Ziggo Go TV werkt.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat de postcode en huisnummer van je vader tussen haakjes achter je eigen staan met vader ervoor, in je Ziggo community profiel, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

arnaudvzandwijk
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Na inderdaad een paar dagen deed hij het weer

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic