Goedemorgen,
Ik heb problemen om in te loggen op ziggogo.tv. Als ik probeer in te loggen krijg ik de volgende melding: "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.".
Om wat meer context te geven aan deze foutmelding zijn dit de volgende bevindingen en al geprobeerde oplossingen:
- Als ik met verkeerde gegevens inlog op ziggogo.tv krijg ik de melding "Je gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet correct" (dus ik log in met de juiste gegevens als ik die "Inloggen is momenteel niet mogelijk" foutmelding krijg)
- Ik kan wel inloggen op account.ziggo.nl met dezelfde gegevens om in de Mijn Ziggo omgeving te komen
- ik krijg deze foutmelding op mijn telefoon in de app in de browser en op mijn laptop in de browser als ik probeer in te loggen op ziggogo
- De servicedesk heeft gevraagd om de volgende dingen te doen:
1. wachtwoord wijzigen
2. app van mn telefoon afgooien, opnieuw installeren en dan proberen
Beide opties zorgden voor geen verandering. Dus heeft servicedesk uiteindelijk een verzoek ingediend bij een andere afdeling om het MijnZiggo account te verwijderen, zodat ik me daarna opnieuw kon registreren met een vers nieuw account. Na een poosje kon ik niet meer inloggen, dus ik heb me opnieuw geregistreerd. Dat ging allemaal goed, want ik kan nu met het nieuwe account ook weer in MijnZiggo.
Echter, het probleem van ziggo go tv is niet opgelost. Ook met dit net aangemaakte account krijg ik de foutmelding als ik inlog op ziggogotv: "Inloggen is momenteel niet mogelijk. Probeer het straks nogmaals.".
Dit probleem is ontstaan toen ik mijn pakket heb veranderd een paar dagen terug. Ik ben Internet Compleet naar Internet Start gegaan. Deze foutmelding is dus al een tijdje aanwezig.
Verder vroeg de servicedesk mij ook nog of ik wellicht bij Vodafone zat, en dat er daar ergens in het samenvoegen van accounts iets was gebeurd, maar ik heb geen Vodafone, dus dat kan het ook niet zijn.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.