Ook even een update in mijn originele topic.
Kan iemand van Ziggo ( @Jos , @Jiri ? ) zorgen dat deze informatie bij een oplosteam komt?
Het lijkt erop dat een nieuwe app / browser login een sessie token zonder rechten (entitlement) voor movies & series krijgt. Mogelijk gebeurt dit ook automatisch als het refresh token wordt gebruikt (dit token is 2 weken geldig).
Normaal zou ik eerder een probleem verwachten, omdat het oesp token maar 1 uur geldig is alvorens een refresh nodig is, maar mijn nog ingelogde iOS Ziggo Go App blijft langer dan 1 uur werken en het lijkt bij sommigen ook opeens niet meer te werken (zonder dat ze zeggen opnieuw ingelogd te hebben).
Het kan ook zijn dat er bij sommigen 2 weken geen gebruik is gemaakt van de app en er daarom een login nodig was, die door autofill redelijk makkelijk en bijna ongemerkt verliep.
Iemand die goed op de hoogte is van deze materie bij Ziggo, zou hier direct antwoord op kunnen geven.
Het lijkt dus niet aan de gegevens op de server of het abonnement te liggen,
maar aan de lokale gegevens in de app (het token) die na de login verkregen worden.
want:
- Bij al ingelogde apps blijft movies & series werken (maar voor hoe lang?)
- Op de mediabox werkt movies & series wel (want geen login nodig en token terug, de auth. werkt hier anders)
- Movies & series werkte bij mij nog op Android, maar na bewust uitloggen en weer inloggen werkte het per direct niet meer
Een token van vanmiddag (met gevoelige gegevens verwijderd) heb ik toegevoegd.
Het heeft in ieder geval niks te maken met:
- Welke Ziggo Go app je gebruikt : iOS, Android, Android TV, Windows, browser (Chrome / Edge / Firefox / Safari)
- Welke movie of serie je wilt kijken
- Het abonnement (dat staat goed en het werkt op mediabox en nog op al ingelogde apps)