1
Vraag
2
Reacties
p.bothof

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen ESPN in Ziggo GO app, wel op tv

Waarom krijg ik wel ESPN op tv maar niet in de ziggo go app. Helpdesk kan niet helpen. Hebben mij hier naar toe gestuurd. De app. Heeft de zenders er niet tussen staan, maar op tv zijn ze er wel. Iemand een oplossing ?

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes
p.bothof
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, naar instellingen van de app en daar, terug naar originele zendervolgorde en alle ontbrekende zenders (ESPN) kwamen erbij…..😇

Bekijk in context

11 Reacties 11
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Dag @p.bothof  welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf óók klant ben. Ziggo moderators komen meestal binnen een werkdag (tussen maandag en vrijdag) langs in elk topic. Maar dit terzijde.

Wellicht vind je hier een oplossing?

 

 

Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Je kunt alleen naar de zenders kijken met de Ziggo Go App, die in je abonnement zitten. De basisvraag hierin is dus,  heb je een abonnement op het extra zenderpakket ESPN (kanalen 421 tot en met 424)? 

https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo-go

p.bothof
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, ik heb voor een jaar een gratis abonnement anders heb ik ook niet op mijn tv….

Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Nee, dat is geen vanzelfsprekendheid hoor! Dat je het wel op je televisie ontvangt en niet via de Ziggo Go App. Was het maar zo logisch, dan had je dit probleem niet. Welke foutmelding of code krijg je dan te zien op desbetreffende zenders? 

 

Problemen met Ziggo Go los je simpel zelf op via https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/problemen-en-storingen-oplossen

p.bothof
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dat is juist zo vreemd ze staan helemaal niet in de app. De zenders gaan van extreme sport meteen door naar oekraine 24 alle zenders daar tussen, die ik dus wel op tv heb, staan niet in de app.

Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Is het gelukt de zenders te vinden, @p.bothof? 🙂 

p.bothof
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja, naar instellingen van de app en daar, terug naar originele zendervolgorde en alle ontbrekende zenders (ESPN) kwamen erbij…..😇

Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Wat fijn om te horen @p.bothof Mooi dat het is opgelost en de zenders te zien zijn via de app. Geniet ze!

Fritss

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb gratis espn zenders, maar als ik in de app of Ziggo tv zoek zie ik alleen espn. Ga ik naar het Home scherm en de meest bekeken uitzendingen zie staat espn2 daar wel bij en kan ik gewoon kijken. Maar dus niet in de gewone zenderlijst 

 

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemiddag @Fritss, wat gek dat je in de zenderlijst alleen ESPN ziet staan en niet de andere zenders van ESPN. Gelukkig kun je er wel op een andere manier naar kijken, maar het moet ook beschikbaar staan in onze zenderlijst. Zou je eens een foto willen maken van wat je te zien krijgt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic