Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @d de groot!
Ik snap dat die melding niet ideaal is. Ter bescherming van het netwerk zit dit erop. Ik durf niet te zeggen dat dit in de toekomst gaat veranderen ja of nee.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
EnergieBoy wrote:
Hoi Quiet_Wildcard
Wat grappig, zoiets zou je verwachten op een mobieltje en alleen op een touchscreen als je via 4G of zo kijkt. Maar niet als je via WiFi kijkt, of doe je dat niet?
ik zie dat dit bericht van 2018 is maar ik heb hier dus last van sinds de laatste grote update. ik kijk dus tv via ziggo go op mijn pc via kabel en na 2 uur zegt hij dus :ben je nog aan het kijken
bevestig dat je door wilt gaan met kijken,
anders stopt de video na 60 seconde om onnodig dataverbruik te voorkomen, dit is dus vervelend omdat ik 2 pc's heb en dus moet opstaan om naar de pc te lopen waar ik tv op kijk om dat aan te klikken dat ik nog kijk, deze tekst begrijp ik op een telefoon als je via 4 of 5 g aan het kijken bent maar niet op een pc via kabel en er is geen optie om dit uit te zetten. zouden jullie deze optie kunnen toevoegen bvd D de Groot
Hi @d de groot!
Ik snap dat die melding niet ideaal is. Ter bescherming van het netwerk zit dit erop. Ik durf niet te zeggen dat dit in de toekomst gaat veranderen ja of nee.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.