Ziggo GO krijgt een update!
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
In ziggo go app werkt beeld afspelen niet de meer. Ik heb Android versie 12
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zojuist systeemupdate gehad voor Android. Probleem is nu opgelost.
Dank voor het meedenken.
Wat krijg je als foutmelding te zien?
Ik krijg geen enkele foutmelding. Beeld blijft zwart
Heb je de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Ja, heb ik ook gedaan. Met hetzelfde resultaat. "Zender" wordt gestart. En daar blijft het bij.
Android 12 op welk apparaat?
Werkte de app met Android 11 wel goed op dit toestel? Ik ga er vanuit dat er pas recent Android 12 op is geïnstalleerd of al sinds januari?
Ik kan niet precies terug halen wanneer versie 12 geïnstalleerd is, maar ik had deze problemen tot voor ongeveer 2 weken terug niet.
Kan je via de Playstore achterhalen of dat samen valt met een update van Ziggo Go?
Hoe moet ik dat kunnen zien?
Heb je hier iets aan?
Voor ik dat uitleg welke Ziggo Go versie is nu geïnstalleerd?
Is dat 4.34.0 Prod (4.34.23.104
In principe is de laatste update dag te vinden,
Via het Google account in de Playstore app rechtsboven,
Daar Apps en Apparaat beheren dan recente updates bekijken.
Gek genoeg heb ik een soortgelijk probleem voorbij zien komen met een PC gebruiker.
Ik zie bij de ziggo go app een versie datum van 1 november 2021
@jchwb Zie je dat in Instellingen onderin de pagina?
Dan wordt het tijd om de app te updaten of te verwijderen en opnieuw te installeren.
Nu staat er (C) 2022 Liberty global.
Als ik in de Playstore kijk zie ik laatst bijgewerkt 29 november 2021. Er zijn toch recenter nog updates uitgebracht zover ik weet. Heel apart.
Ter info dit staat in de Playstore bij de app info.
Ik heb de app gisteren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik neem aan dat ik dan de meest recente versie heb...
Dus wel 2022
Ik zie nu wat Bert bedoeld, die copyright de C, zegt niet veel over de publicatie datum van een update.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Laatst bijgewerkt op 24-06-2022: Na de verschenen update van 8 juni ontvangen we zeer bruikbare feedback. Uiteraard zitten we er bovenop en zetten we alles door naar onze ontwikkelaars. Wil je aan ons...