Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2725Posts
  • 290Oplossingen
  • 1925Likes

Ziggo is gestopt met het aanbieden van de Ziggo GO app voor Windows 10

Eind 2020 zijn we gestopt met het actief aanbieden van Ziggo GO app voor Windows 10. Maak daarom gebruik van Ziggogo.tv. Kijk jij Ziggo GO het liefst via een laptop of desktop? Probeer dan nu de Ziggo GO Web app.

Waarom is Ziggo gestopt met het aanbieden van Ziggo GO voor Windows 10?
Meer en meer gebruikers van laptops en computers gebruiken Ziggogo.tv om te genieten van hun favoriete tv programma's, films en series. Tegelijkertijd zien we ook dat er steeds minder gebruik wordt gemaakt van de Windows 10 app in de Microsoft Store. Wij hebben er alle vertrouwen in dat we met Ziggogo.tv jou een gelijkwaardige ervaring bieden en kijken we er naar uit om Ziggo GO nog verder te verbeteren.

Hoe lang blijft de Ziggo GO Windows 10 app nog werken?
Binnenkort verwijderen we Ziggo GO voor Windows 10 uit de Microsoft Store. Heb jij de app geïnstalleerd, dan kun je hier nog tot 23 november gebruik van maken. Stap dus over naar Ziggogo.tv.

Wat is de Ziggo GO Web app?
Deze nieuwe feature voor Google Chrome en Edge Chromium geeft je het gevoel van een app-ervaring. Je krijgt direct toegang vanaf je startscherm of taakbalk. Ook pas je het formaat eenvoudig aan en sleep je het venster naar een tweede beeldscherm. Met andere woorden: een perfect alternatief met dezelfde voordelen als Ziggo GO voor de Windows 10 app.

Hoe installeer ik de Ziggo GO Web app?

1. Open de Chrome of Chromium browser 
  2. Ga naar: www.ziggogo.tv
    1.  Wacht even op de pop-up melding (onderstaande afbeelding is een voorbeeld)
    2. Klik op de knop ‘INSTALLEER NU’

Ik krijg geen pop-up melding. Hoe installeer ik dan de Ziggo GO app?

1. Ga in de Chrome of Edge Chromium browser naar www.ziggogo.tv
    2. ​Klik op ‘Opties’ rechtsboven in de browser 
    3. Druk op ‘Ziggo GO installeren…’

Ik wil inloggen op Ziggogo.tv maar ik weet mijn inloggegevens niet meer. 
Je wachtwoord of login vergeten? Dat kan iedereen overkomen. Gelukkig is dat zo opgelost.

< Inloggegevens vergeten? Klik hier! >

Wil jij alle mogelijkheden op een rijtje hoe je online tv kan kijken? Lees dan hier verder!

247 Reacties

Altijd op de hoogte

• Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws
Elke maand in je inbox

Altijd op de hoogte

• Tips van Ziggo
  • Software updates
  • Tech nieuws