Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
HBO lanceert in 2022 haar eigen streamingdienst ‘HBO Max’. Daarom zijn de meeste HBO-series en films vanaf 1 januari 2022 niet langer onderdeel van het Movies & Series (X)L-pakket. Ontdek hier het compleet vernieuwde Movies & Series (X)L aanbod.
Drie verschillende pakketten, drie verschillende smaken. Maar het lijkt zoveel op elkaar! Movies & Series, Movies & Series L en Movies & Series XL. In dit topic zetten we de verschillen op een rijtje.
Wat is het verschil tussen Movies & Series en Movies & Series L?
Zowel Movies & Series als Movies & Series L bevatten al vele films en series. Maar met Movies & Series L krijg je toegang tot méér On Demand content.
Hoe bestel ik Movies & Series L?
Heb je ook een mobiel abonnement bij Vodafone? Maak dan gebruik van de Gratis Extra’s! Check de ins en outs hier. Heb je alles al in huis van Vodafone en Ziggo? Dan krijg je binnen 4 weken na ingangsdatum een e-mail dat jouw Gratis Extra’s geactiveerd zijn. Log daarna in via Mijn Ziggo en kies je Gratis Extra!
Op welke zender vind ik Movies & Series en Movies & Series L?
Movies & Series en Movies & Series L kom je niet tegen tijdens het zappen door de zenderlijst, het is namelijk On Demand beschikbaar! Wil je weten hoe On Demand precies werkt? Volg hier de stappen.
Wat voor extra zenders krijg je bij Movies & Series XL?
Kijk voor het actuele aanbod hier.
Wat kosten de pakketten per maand?
Toch nog vragen? Stel ze gerust! Laat een berichtje achter in het topic.
Gerelateerde onderwerpen:
Laatste Kans Series On Demand. Geen tijd te verliezen!
Laatste Kans Films On Demand. Geen tijd te verliezen!
Non stop Gratis Extra's!
Meld je eerst aan om een reactie toe te voegen.