Takwan

Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes

Login IP adressen van de UPC modems zie dit Topic

Beste Allemaal,

voor de OUD UPC modem/routers zijn dit de login adressen

EPC/3925 : Open een browservenster en login op de EPC-3925 via 192.168.1.1 (password en login = leeg)

TC-7200 : Open een browservenster en login op de TC-7200 via 192.168.0.1 login met uw password of met het standaard paswoord en username beide admin

Ubee EVW3226Open een browservenster en voer in de adresbalk 192.168.0.1
login met uw paswoord of met het standaard passwoord en username beide admin

staat uw modem in bridge dan is het login IP : 192.168.100.1

De Links naar UPCXXX werken hier niet vandaar dit Topic zie : http://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/wifi/kanaal-wijzigen/


Ik hoop dat u er iets aan heeft


vriendelijke groet Takwan
21 Reacties 21
jaws the killer

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goede morgen takwan even een vraagje aan jou ik moet steeds opnieuw inloggen op de ziggo community bij upc onthield hij het wachtwoord hoe kan ik het vastzetten dat hij het onthoud bv dank gr jaws
Dirk Tempelaar

Level 1
  • 340Posts
  • 9Oplossingen
  • 6Likes
HOI Takwan,

Top!!!

Deze linken werken wel goed, maar die van Ziggo voor UPC klanten dus niet!
Takwan
Topicstarter
Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
jaws the killer shark wrote:
ik moet steeds opnieuw inloggen op de ziggo community bij upc onthield hij het wachtwoord hoe kan ik het vastzetten dat hij het onthoud bv dank gr jaws


Beste Jaws,

Hier wordt aan gewerkt om dit probleem op te lossen

groet Takwan

p.s. ik kan u geen PM meer sturen omdat u mij niet volgt
Takwan
Topicstarter
Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
Dirk Tempelaar wrote:
HOI Takwan,

Top!!!

Deze linken werken wel goed, maar die van Ziggo voor UPC klanten dus niet!


Graag gedaan "gemaakt" Dirk

groetjes Takwan
Dirk Tempelaar

Level 1
  • 340Posts
  • 9Oplossingen
  • 6Likes
jaws the killer shark wrote:
goede morgen takwan even een vraagje aan jou ik moet steeds opnieuw inloggen op de ziggo community bij upc onthield hij het wachtwoord hoe kan ik het vastzetten dat hij het onthoud bv dank gr jaws


Die mogelijkheid is hier nog niet voorzien, vandaar!
jaws the killer

Level 1
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste takwan ik heb je aangvinkt bij volgend is het dan goed gr jaws
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Een aanvulling: voor de Thomson TWG870U, login 192.168.0.1, gebruikersnaam: leeg, password: admin
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
jaws the killer shark wrote:
goede morgen takwan even een vraagje aan jou ik moet steeds opnieuw inloggen op de ziggo community bij upc onthield hij het wachtwoord hoe kan ik het vastzetten dat hij het onthoud bv dank gr jaws


Is het niet mogelijk dit in je browser settings iets aan te vinken met betrekking tot het opslaan van gebruikersnaam en wachtwoord? Het nadeel is dan waarschijnlijk wel dat dan voor alle sites geldt.
Takwan
Topicstarter
Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
Jan F. wrote:
Een aanvulling: voor de Thomson TWG870U, login 192.168.0.1, gebruikersnaam: leeg, password: admin


Ha Jan bedankt voor de aanvulling snap ook niet dat deze niet is overgenomen van het originele Topic

groetjes Takwan
Takwan
Topicstarter
Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
jaws the killer shark wrote:
goede morgen takwan even een vraagje aan jou ik moet steeds opnieuw inloggen op de ziggo community bij upc onthield hij het wachtwoord hoe kan ik het vastzetten dat hij het onthoud bv dank gr jaws

Goedemorgen Jaws,

Welke browser gebruikt u ?

groet Takwan
caesar

Level 17
  • 4140Posts
  • 70Oplossingen
  • 1327Likes
De reden dat je steeds opnieuw moet inloggen heeft niets met je browser te maken. Als je een tijdje niet actief geweest bent (geen pagina's opgevraagd op het forum) dan verloopt je sessie, en wordt je automatisch uitgelogd op de server.
Takwan
Topicstarter
Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
caesar wrote:
De reden dat je steeds opnieuw moet inloggen heeft niets met je browser te maken.


ik begreep uit de vraag van Jaws was hoe hij het wachtwoord kon laten onthouden en het niet steeds hoefde in te voeren :8

groetjes Takwan
caesar

Level 17
  • 4140Posts
  • 70Oplossingen
  • 1327Likes
Ach zo. Mijn browser (Seamonkey) heeft een database voor web sites, en slaat daar o.a. ook wachtwoorden in op als ik dat wil.
Takwan
Topicstarter
Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
caesar wrote:
Ach zo. Mijn browser (Seamonkey) heeft een database voor web sites, en slaat daar o.a. ook wachtwoorden in op als ik dat wil.

ken Seamonkey niet interessant zal er eens naar kijken maar inderdaad de meeste browsers hebben zo'n functie
zelf ben ik meer een liefhebber van password-managers, laat zelden of nooit iets door de browser opslaan

groetjes Takwan
caesar

Level 17
  • 4140Posts
  • 70Oplossingen
  • 1327Likes
Seamonkey is niets anders als de voortzetting van Netscape, dus een browser, e-mail client, news client, chat client, en web page composer in één.
Takwan
Topicstarter
Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
caesar wrote:
Seamonkey is niets anders als de voortzetting van Netscape, dus een browser, e-mail client, news client, chat client, en web page composer in één.

Was al druk aan het lezen op http://www.seamonkey-project.org/ ziet er interessant uit tnx

groetjes Takwan
caesar

Level 17
  • 4140Posts
  • 70Oplossingen
  • 1327Likes
Ik gebruik in feite al zo'n 25 jaar dezelfde browser 🙂 .
Leonneke

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voor wat betreft de gebruikers van de Technicolor TC7200. oud UPC modem, het volgende:

3. Change the "Channel" to 1, 6 or 11 and click "Apply".

Het modem staat namelijk (weer) op automatisch kanalen kiezen.

Succes !!!
Takwan
Topicstarter
Level 3
  • 1023Posts
  • 50Oplossingen
  • 51Likes
Leonneke wrote:
Voor wat betreft de gebruikers van de Technicolor TC7200. oud UPC modem, het volgende:

3. Change the "Channel" to 1, 6 or 11 and click "Apply".

Het modem staat namelijk (weer) op automatisch kanalen kiezen.

Succes !!!

Vervelend als routers ineens op automatisch staan een veelgehoorde klacht de laatste tijd :8

groetjes Takwan

p.s. de kanalen 1 en 6 zijn niet de beste kanalen zie ook : https://community.ziggo.nl/wifi-22/optimaliseren-wi-fi-snelheid-3318

Uitgelicht topic