1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Hulp gevraagd

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

mediabox xl en dvd recorder

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een mediabox xl met hdmi aansluiting en een dvd recorder. Normaal kan ik op beide apparaten opnemen. Maar nu gaat het analoge signaal verdwijnen. Is er een manier om toch te kunnen blijven opnemen op de dvd recorder. Ik neem daar altijd tvprogramma's op voor mijn ernstig zieke moeder op die in een verpleeghuis blijft en zet die dan op een dvd. 

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft  daar zou je mijn moeder heel blij mee maken.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10468Posts
  • 598Oplossingen
  • 3006Likes
Hulp gevraagd wrote:

Bedankt voor je reactie.

Maar hoe werkt dat dan. Ik ben hier echt een leek in.

Kan een humax samen met de mediabox xl. En zo ja welke humax dan of maakt dat niet uit.

Bekijk Humax iRHD-5300C - HD-ontvanger inclusief Humax Wi-Fi dongle op: https://www.bol.com/nl/p/humax-irhd-5300c-hd-ontvanger-inclusief-humax-wi-fi-dongle/9000000012174967...

coax die in de dvd recorder zit moet in de humax de humax sluit je via scart aan op de dvd recorder  daarna zet je de dvd decoder op het juiste av kanaal en de humax op de zender die je wilt opnemen

Bekijk in context

29 Reacties 29
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10468Posts
  • 598Oplossingen
  • 3006Likes

dan zou je via marktplaats een humax moeten kopen

de mediabox xl heeft geen scart en kun je dus niet aan de dvd recorder aansluiten

Hulp gevraagd
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Bedankt voor je reactie.

Kan een humax samen met de mediabox xl. En zo ja welke humax dan of maakt dat niet uit.

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10468Posts
  • 598Oplossingen
  • 3006Likes
Hulp gevraagd wrote:

Bedankt voor je reactie.