pietnoe Misschien heb je het al gelezen hoor, maar niet geschoten is altijd mis. Dit staat op de website van Ziggo Sport Totaal:
3. Als ik inlog staat er dat ik een abonnement moet afsluiten, maar die heb ik al. Wat nu?
Dit kan verschillende redenen hebben, afhankelijk van de manier waarop het abonnement is afgesloten:
A) Je hebt een abonnement afgesloten via iTunes/Google Play. Waarschijnlijk is het abonnement niet goed gekoppeld aan jouw account. Je kan in de app op het apparaat waarmee je het abonnement afsloot inloggen en onder ‘Tv Kijken’ klikken op het maandbedrag van 9,99. Daar kies je voor Herstel abonnement waarna het abonnement zich aan jouw account koppelt.
B) Je hebt een abonnement afgesloten via onze website en betaalt met iDeal/Creditcard. Als je na het opnieuw inloggen de melding krijgt geen abonnement te hebben is de kans groot dat het abonnement op een ander e-mailadres is afgesloten.
C) Je hebt een abonnement op Ziggo Sport Totaal via jouw televisieprovider. Let dan goed op dat je inlogt door bij Selecteer een provider (website) te kiezen voor jouw provider of door in de app voor het logo van jouw provider te kiezen. Je logt dan in met de gegevens van jouw provider,
niet met een eigen aangemaakt account*.*Ben je klant bij KPN, Telfort of XS4all dan moet je eerst een account aanmaken via
http://go.ziggosporttotaal.nl > Selecteer een provider > Inloggen. Je volgt dan de stappen op de website van jouw provider zodat er een abonnement aan jouw account wordt gekoppeld.