1
Vraag
2
Reageer en help mee
D.P

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Next Afstandsbediening koppelen aan Harmon Kardon Citation Multibeam 700.

  1. Soundbar

Harman kardon soundbar Citation MultiBeam 700 (Zwart) Heb ik maar krijg hem niet gekoppeld met de afstandsbediening voor de volume te bedienen wat doe ik fout

9 Reacties 9
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

met welke afstandbediening wil je die soundbar koppelen?

D.P
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de vraag maar ik wil hem koppelen met de ziggo media next afstandsbediening met de oranje letters ZIGGO onderop

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
D.P wrote:

Bedankt voor de vraag maar ik wil hem koppelen met de ziggo media next afstandsbediening met de oranje letters ZIGGO onderop

huisje, tandwiel, beeld en geluid, 

daar zou moeten staan koppel afstandbediening aan andere apparaten 

en

bepaal je volume

 

D.P
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je antwoord maar dit heb ik al meerdere malen geprobeerd maar als je een toets moet testen werkt het niet?

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
D.P wrote:

Bedankt voor je antwoord maar dit heb ik al meerdere malen geprobeerd maar als je een toets moet testen werkt het niet?

als je een paar keer aan geef dat de toets niet werkt krijg je een tekstvak waar je zelf een merk type kan invoeren voer daar een 

Citation MultiBeam 700

of 

Harman kardon soundbar Citation MultiBeam 700

in en druk daarna op ok

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19163Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7271Likes

Goedemiddag @D.P en welkom op de Community,

Allereerst de beste wensen voor 2021! Zo te zien ben je al goed op weg geholpen met het instellen van de afstandsbediening i.c.m. je Harmon Kardon Citation Multibeam 700. 
Heb je al gekeken of het gelukt is met de tip van o.a. @anoniemforum ? Gebruik anders de stappen op deze pagina om de Ziggo Mediabox Next afstandsbediening opnieuw te koppelen. 
Laat onder dit topic maar weten of het gelukt is. We helpen je hier anders graag verder.

Groeten,

Paul 

ErBo59

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ook ik heb hetzelfde probleem en (volgens mij) alle stappen herhaaldelijk maar zonder resultaat doorlopen. Ik heb dus wel geluid via de soundbar, maar volume- en mute is niet met de bij de Mediabox behorende voice-afstandbediening te regelen.

Apparatuur:

Philips 55POS9002/12 (tv)

Heos Homecinema HS2

Mediabox XL

 

Nog even het probleem samengevat: Afstandbediening behorend bij de Mediabox XL werkt met alle functies, behalve bediening volume. Al ‘ontelbare’ keren de in het bericht hierboven van @Paul Ziggo beschreven stappen doorlopen. Geen resultaat, helaas.

 

Ook in de tv alle instellingen vaker nagelopen, moet allemaal goed staan.

 

Misschien heeft iemand de oplossing uitgevonden?

Groet, Eric

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @ErBo59 . Na ontelbaar vaak proberen ben je er wel klaar mee. Dat snap ik! Heb je ook het apparaat al handmatig gezocht, zoals @anoniemforum noemde? 

Op welke manier is je geluidsinstallatie verbonden met de tv en/of mediabox? 

ErBo59

Level 1
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Hallo @Lycke Ziggo

De (rand)apparatuur heb ik ook handmatig gezocht, maakt geen verschil. tv en Heos zijn recente moderne apparaten die ook in de lijst apparatuur voorkomen.

 

De verbindingen tussen apparatuur zijn:

tussen Mediabox XL en tv: HDMI kabel

tussen tv en Heos soundbar: optische kabel

 

De aansluitingen zijn exact gelijk met onze vorige tv, een LG. Toen werkte het systeem perfect, zenderkeuze, geluid, etc. allemaal probleem te bedienen met de bij de Mediabox XL geleverde afstandbediening.

Ook als ik de soundbar loskoppel en het geluid vanuit de tv komt, is het volume niet met de bij de Mediabox XL geleverde afstandbediening te regelen.

Het lijkt erop dat de bij de Mediabox XL geleverde afstandbediening niet goed/volledig wil communiceren met de Philips tv.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic